"Huonoja" kavereita

Vierailija

Oon niin kyllästynyt yhteen kaveriin. "Mä soittelen" sanotaan ja sitten ei kuulu mitään, tai ei vastata puhelimeen, kun olisi pitänyt nähdä.
sitten toisessa kaverissa ärsyttää, kun ei koskaan itse soita, aina minä soitan, että nähdäänkö.

Saipahan vähän purettua. Mutta jos muilla on samanlaisia tapauksia kavereina tai jokin muu asia ärsyttää joissakin kavereissa niin tähän voisi heittää keskustelua. Myös siitä, että ootteko sanonu näistä asioista kaverillenne vai hylännyt jopa kaverin huonon kohtelun takia.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla kans on yks tollanen kaveri, joka kaikenlisäks usein peruu näkemisen... Tosi rasittavaa. Kun tekis mieli lopettaa kokonaan yhteydenpito mutta ei mulla hirveest oo noita ystäviä mistä valita :D

Vierailija

Minulla samoja kokemuksia. Minulla siis oli paljon tuollaisia kavereita. Koulussa opettaja sitten sanoi, että tälläisistä kannattaa luopua, siis sellaisista kaverisuhteista, joissa itse on antava ja itse ei saa yhtään.
Luopuminen mulla kyseisistä kaverisuhteista (näitä siis todella paljon) kävi pikkuhiljaa. Ensin päätin, että en yksinkertaisesti enää soita. Jos he soittavat minulle, voin soittaa kerran heille takaisin. Yksikin kaveri kysyi minulta, että miksen ole soittanut? No vastasin hänelle, mikset ole soittanut? Sitten hän tajusi, että jos hän ei soita, niin en minäkään. Jotkut ei soittanut, ei laittanut viestiä. Erkaannuimme. Mikä tässä ihmeellistä. Elämäni on parempaa, kun ei ole sellaisia kavereita, joita pitää raahustaa perässä. Jos tulee kadulla vastaa, saatetaa jutelle, ei sen enempää. Eli ne opettajan sanat piti täysin paikkansa. Nyt minulla on vähän kavereita, mutta sitä laadukkaimpia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat