Voionmaanopisto

Vierailija

Hei!

Löytyykö täältä ihmisiä, jotka aloittavat (mahdollisesti) opiskelut nyt tänä syksynä Voionmaalla?
Myös aiemmilta opiskelijoilta olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä koulusta? Valokuvauslinjasta kenties? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Moikka!
Täältä löytyy ainakin yksi! Itse aloitan näyttelijäntyön puolella tosin. :) Muutama puoli tuttu on käynyt aiemmin voikkaria myös ja ovat pitäneet. Itsekin intouduin alunperin hakemaan, kun olin kuullut pelkkää hyvää koko koulusta.:)

Vierailija

Mukava juttu! :)
Itsekin olen kuullut siitä hyvää ja parin viikon päästäpä sitä saa vähän jo omaakin kokemusta ;)
Aiotko asuskella asuntolassa? Mä ainakin näin alustavasti ajattelin kokeilla sitäkin hommaa, kun kaukaa tulee. :)

Vierailija

Näinpä(; Joo, kyllä mä asustelen asuntolassa, ainakin alkuun. Jos poikkis muuttaa mukana Tampereelle, niin sitten katson tilannetta uudelleen. :) Ootko mistä päin tulossa? Itse oon Jyväskylästä, että en sen kauempaa kuitenkaan. :)

Vierailija

Vähän sama tilanne täällä päin :) Että jos poikakaveri tulee myös Tampereelle, niin sitten voi olla et etsitään toista asuntoa.
Olen niinkin kaukaa kuin Kittilä :) Eli ihan mukava maisemanvaihto edessä :p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat