Kavereita Kokkolasta?

Vierailija

Onko Kokkolassa ketään muuta, kuka kaipaisi ystäviä? Ite oon muuttanut, loppuvuodesta 2010 tänne Tampereen seudulta ja olo on hieman yksinäinen. Oon -91 syntyny nuori nainen :) Pistäkääs tänne viestiä tai jottai, jos kohtalotovereita täältäpäin löytyis. :)

Kommentit (14)

Vierailija

Mäkin asun kokkolassa, enkä kauaa oo täällä asunu. 91-syntyny kans :) uusia kavereita olisin myös vailla :) Rekisteröidy tänne niin voi laittaa yksityisviestejä, mä en viiti meseä tähän laittaa :)

Vierailija

heii! sain yksityisviestis Zara, mut en osaa vastata :D laitatko viestillä meses?

Terve anonyymi! Kokkolasta ollaan kans ja ihan ilman kavereita.. :( :D

Vierailija

Vastaan nyt tähän, kun mäkää en osaa laittaa yksityisviestiä, tohon tulee vaan tyhjä ruutu. Mutta joo, mistäpäin täältä oot ? :)

Vierailija

Heippa, Kokkolassa on tullu muutama vuosi nyt asuttua ja kaverit on kaikonnu muualle opiskeleen/töihin. Olen -89 syntyny, ois mukava saada uusia tuttavuuksia ja viestiä saa mielellään laittaaa :)

Vierailija

Heippa!

Täällä ois kans yks -91:nen ilman kaveria! Muutin syyskuussa 2011 Keski-pohjanmaalle asumaan ja nyt asun siis Kokkolassa. Oon ihan ilman kavereita kun koulukin alkaa tammikuussa enkä ole vielä päässyt kehenkään tutustumaan :) Viestiä siis ihmeessä mullekki! :P Ite oon alunperin siis muuttanu Uudeltamaalta Kokkolaan poikaystävän vuoksi :)

Vierailija

Täällä myös yksi, mutta tosin asun Kaustisella mutta kylläkin opiskelen Kokkolassa. Itse muutin 2010 kesällä tänne ja voisin sanoa että tunnen vain opistolta luokkalaisia ja siihen ne jäävätkin :D Itse olen -92:nen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat