Mies kämppiksenä

Vierailija

Olen tässä kämppistä nyt viikon ajan etsinyt netin kautta ja olen useamman kämppistarjouksen saanut miehiltä. Sinänsä ajatus miehestä kämppiksenä on mielenkiintoinen ja siinä olisi omat puolensa, etenkin kun tulen usein toimeen helpommin miesten kuin naisten kanssa. Toisaalta olen kuitenkin aikamoinen girly girl joten en tiedä millainen vaikutus sillä olisi asiaan :D Ja siis nämä miehet eivät ole mitenkään tuttuja vaan ihan eripuolilta Suomea, jotka ovat tulossa paikkakunnalle opiskelemaan.

Onko täällä joillain kokemuksia miehen kanssa kämppiksenä asumisesta?

Mitä mieltä ylipäänsä olette koko ajatuksesta?

Kommentit (5)

Vierailija

Kannattaa kokkeilla, valkkaa ehokkaista ns. paras ja tapaa se jossain..sopikaa yhteiset pelisäännöt ja yritä jotenkin varmistua, että kyseessä ei oo mikään retale :)

Vierailija

En ole asunut, mutta miespuolinen kaveri on ehdottanut kämppis hommaa, mutta poikaystäväni ei varmaan olisi ilahtunut asiasta joten sivuutin koko homman.

Vierailija

Kannattaa miespuolista kämppistä hankkiessa ottaa huomioon, että esim. Kela automaattisesti olettaa samassa kämpässä asuvien miehen ja naisen olevan avoliitossa.
Kuulin nimittäin sellasen tarinan, että kaverukset (mies ja nainen) olivat asuneet kämppiksinä opiskeluaikana, mutta joutuivat muuttamaan erilleen siinä vaiheessa kun toinen valmistui ja meni töihin, koska tämän kelan olettaman avopuolison tulot olisivat vaikuttaneet kämppiksen tukien saamiseen.
Tai ainakin jotenki tolleen se meni... pointti oli kuitenki että miespuolinen kämppis on kelan mielestä sun avomies ja siten sen tulot vaikuttaa sun saamiin tukiin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat