Kun mies haluaa vain kännissä

Vierailija

Avopuolisoni tuli kk sitten armeijasta takaisin. Ennen armeijaa ja seurustelun alkuaikana (2v sitten) mieheni halusi melkein joka ilta ja joskus jopa niin, että minä en olisi edes jaksanut. Armeijaan mentyään (tammikuu 2011) hän oli monena vklp:na kiinni, mutta viikonloput jolloin pääsi kotiin, meno oli villiä.

Viimeiset 3 vklp:a mitä hän pääsi kotiin, mitään ei tapahtunut ja menetin hermoni. Hän on valittanut etten koskaan tee aloitetta seksiin, mutta nyt kun olen tehnyt viimeisen 2 kk, hän vain sanoo joka kerta, että on väsynyt. Heti kun hän on juonut muutaman oluen (tai enemmänkin) kuulen hänen suustaan: "muru hei, miten olis vähän".

Olen sanonut hänelle, että en rupea panemaan vain silloin kun hän on juonut. Yksi hyvä puoli siinä kyllä on. kun hän on juonut, hän ei pysty millään laukeamaan, joten seksiä kestää todella pitkään! Joskus kyllä tuntuu että mitä ihmettä se tekee (jos se sattuu olemaan tosi kännissä). Ja selvinpäin seksi kestää huimat 15 min, kun ennen vedettiin jopa 2 tuntia putkeen!

Kävi jo mielessä, onko sillä joku toinen vaikka rakkauttaan on vannonut???

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat