Hiustenpidennykset

Vierailija

Olen ajatellut ottaa hiustenpidennykset, mutta haluaisin tietää mitä te muut olette niistä tykänneet? Onko ollut jotakin ongelmia vai oletteko olleet 100% tyytyväisiä. Lisäksi pidennykset olisivat kiharat.

Kommentit (7)

Vierailija

Sinetit tuhoaa oman hiuksen aika totaalisesti. Monella kaverilla, jotka ovat sinettejä pitäneet pidempään, on oma tukka kulunut huimasti lyhyemmäksi. Itse olen pitänyt sinettejä monesti, enkä ole kyllä tykännyt. Lisäksi ne usein ohenevat huimaa vauhtia (ainakin minulla, sillä laitan hiukseni päivittäin).

Vierailija

Itselläni on ollut sekä teippi- että sinettipidennyksiä. Sinettipidennyksillä saa luonnollisimman näköisen lopputulokset jos ne osataan laittaa oikein. :D
Itse pidin sineteistä kaikista eniten! Eivät ne tuhoa omaa hiusta totaalisesti, jos ne on laitettu oikein. Ja niitä hoitaa oikein.
Hiustenpidennyksissä hinta-laatusuhde kulkee käsikädessä!!! Jos aikoo pidennykset laittaa niin niihin kannattaa sijoittaa rahaa. Ei kannata ostaa mitään halpoja, koska niissä hiukset on todella huonolaatuista (takkuuntuu heti eikä pysy päässä).
Hyvin laitettuna ja hoidettuna pidennyksiä pystyy helposti pitämään sen 2kk ja enemmänkin (riippuen hiusten kasvusta):)
Itse vannon pidennysten nimeen! Omaa tukkaa pystyy todella vaivattomasti kasvattamaan sillä välin kun on pidennykset hiuksissa. :D

Vierailija

Kiva kuulla tälläistäkin palautetta. Hiustenpidennykset tulisivat maksamaan minulle noin reilu 300 €, minusta ihan hyvä hinta ja kampaajakin ihan laadukas. Mietittyttää vain se, että mitä jos ne tippuu 1kk päästä, kiva laittaa kauheesti sitte rahaa hukkaa, onkohan niillä mitään "takuuta" ? Entä jos pitää aina kuivata heti pesun jälkeen, en aina jaksa. Sekä myös että minun on PAKKO harjata hiukset pesun jälkeen, sillä nuuten ne ovat karmivat. Itselläni on luonnonkiharat hiukset. Toivottavasti joku jaksaa vastailla! :)

Vierailija

Ei niillä taida olla mitään takuuta. Mutta voihan sitä aina yrittää, että jos ne on huonosti laitettu, että josko niistä sais jotain hyvitystä. :)
Ainahan ne kauemmin pysyy ja on paremmat/kauniimmat jos ne kuivaa heti pesun jälkeen. Mutta jos välillä ei jaksa kuivata niin ei sen pitäisi haitata. Jotkut kaverit ei ole juuri koskaan pesun jälkeen kuivannut pidennyksiään ja on kevyesti pysynyt sen 2kk. :D
Ja jos on pidennykset niin kannattaa hankkia luonnonharjas. Sellaisella saa harjattua hiukset hiuspohjaa myöden eikä se tartu/revi niitä pidennyksiä. Tavallinen harja takkuilee pidennyksissä vastaan ja saattaa katkoa hiuksia, missä pidennykset on kiinni, jos ei harjaile varovasti.
Mutta hoitoainetta saa ja kannattaakin käyttää joka pesun yhteydessä (ei kuitenkaan hoitoainetta hiuspohjaan, sillä pidennykset saattavat lähteä valumaan pois eli ainoastaan vain pituuksiin ja latvoihin hoitoaine). :)
Onnea pidennysten kanssa ja toivottavasti niistä tulee kivat! :)

Vierailija

Minulla ollut hiustenpidennykset..sinetit ja hirvee takkupesä oli päässä..lähinnä johtui siitä että olin erittäin laiska :D ku ne pitää harjata joka päivä ja laittaa yöksi letille etteivät mene sekaisin..sitten pitää käyttää pidennyksille tarkoitettuja tuotteita..en ole paljoo niitä nähnyt myynnissä paitsi hairstockissa..mut sinne kai voi vain kampaajat liittyä en ole ihan varma...

Noh teippipidennykset ovat joidenkin mielestä tosi mahtavat ja paremmat kuin sinetit..mutta niistä huomaa enemmän että on pidennykset..mulle teipit ei sopinu koska tuntu että joku repii hermoista ku ne veti ja kutitti ja huh hu :D

jos lähtisin nyt laittamaan pidennyksiä ni ottaisin varmaan klipsipidennykset..koska olen laiska..ja klipsit on hyviä jos laittaa vaikka ne ku lähtee ulos juhlii..:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat