Ihastus ei vastannut eilen viestiini ja lähtee pian takaisin Viroon,joten auttakaa!

Vierailija

Nyt tulee kauhean pitkä teksti,en osaa oikeen tiivistääkään.Toivottavasti joku jaksaa lukea!

Olen ihastunut erääseen virolaiseen kolmekymppiseen mieheen joka tuli töihin Suomeen kolmeksi viikoksi.Tapailimme tämän kolmen viikon ajan 2-5 kertaa viikossa, pussailimme ja laittelimme toisillemme viestejä.Sovimme myös että koitan etsiä miehelle täältä töitä ja asuntoa, että pääsisi pian takaisin Suomeen.On siis lähdössä Viroon torstaina.

Tapasimme viimeksi sunnuntaina miehen aloitteesta,ilta meni hyvin mutta olin vähän loukkaantunut siitä, että sain hiukan liian vähän huomiota.Kysyin sitten että mitä mieltä hän on 'meistä' johon hän selitti että tällä hetkellä olemme vain ystäviä mutta olen mukava tyttö. Kysyin voisimmeko olla jotain enemmän, niin siihen sanoi, että ei vielä tiedä koska ollaan niin vähän aikaa tunnettu ja siihen lisäsi ettei tiedä mitä elämä tuo tullessaan, eikä halua kiirehtiä.Olin samaa mieltä, ettei tarvitse kiirehtiä.Illan päätteeksi menin hänen luokseen ja päädyimme aloitteestani harrastamaan seksiä.Mies ilmaisi pitäneensä seksistämme.

Aamulla hän ei herättänyt minua,mutta en huolestunut, koska häneltä tuli viesti heti aamusta, kun tiesi minun lähteneen töihin.(Viestissä luki hyvää työpäivää) Tapasimmekin sitten aamupäivästä pikaisesti, ja hän sanoi, että nähdään myöhemmin!

Eilen tekstasin hänelle että 'Miten menee? Olen löytänyt työpaikkoja ja asuntoja,tehdäänkö hakemukset tänään?' Mies ei tähän viestiin vastannut. Oli myöhemmin myös facebookissa, mutta ei aloittanut keskustelua sielläkään. Eikö mies nyt enää seksin jälkeen halua nähdä minua, vaikka oli silloin aamulla pikaisesti nähdessä iloinen minut nähdessään? Ja hänhän sanoi että seksi ei ollut huonoa (minkä takia joku tyttö voisi lakata kiinnostamasta..)

Syy siihen miksi olen huolissani,on se, että olinkohan nyt liian helppo ja takertuva,kun ensin oli seksiä ja heti illalla laitan tuollaista viestiä. Olisiko minun kuulunut odottaa, että mies ottaa yhteyttä, kuten yleensä ottaakin? Ja mitä nyt tehdä? Miehen Viroon lähtö lähenee ja hakemukset olisi saatava tehtyä. Pyydänkö häntä tänään soittamaan, ja kysyn sitten puhelimessa, haluaako että tehdään hakemukset? Vai odottelenko vain miehen yhteyden ottoa?(Tämähän on se perinteinen 'kyllä mies palaa asiaan, jos häntä kiinnostaa'-asenne...

Kaiken lisäksi, hän pyysi minua silloin sunnuntaina lähtemään Viroon kanssaan hetkeksi aikaa (oli tosin kännissä silloin). Miten saan tämänkin nyt sitten selville, että haluaako hän minut matkaansa Viroon? Onko se mielestänne 'roikkumista' jos nyt heti tänään taas otan yhteyttä? Aiemmin olen ainakin yhden päivän pitänyt väliä, jos hän ei ole esim. soittanut vaikka lupasi (tätä on käynyt yhden kerran)

Auttakaa:/

Kommentit (4)

Vierailija
jjenni-

hmm no kyllä mä ainakin ottasin yhteyttä ja kysyisin että miksei hän vastaa ja haluaako hän sinut mukaansa jnejne..

Niin no se on kyllä totta että olis kiva tietää se, mutta yhtä hyvin ajattelin et olisin ehkä voinu lähtee sinne viroon esim. parin viikon päästä, koska sitten ei tulis niin pitkä aika kun ei olla nähty..Mutta tosiaan harmittaa tuo kun se ei oo vastannu..Toisaalta aattelin et oottaisko huomiseen ja kysyis sillo, koska tod.näk. en oo justiin nyt sinne Viroon lähdössä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat