Tuoksut Tallinnasta

Vierailija

Näin, Tallinnasta hajuvesiä :) kiinnostaisi tietää, että maksavatko yhtä paljon kuin Suomessa? Laivalta ostaessahan on muutaman euron halvempi, mutta kiinnostaisi tietää miten on maissa. Ja missä päin kannattaisi hajuvesiä käydä edes katsastamassa.

Itse toki kävin Tallinnassa viimeksi kaksitoista vuotiaana, joten vuosia on karttunut tästä reissusta, siksi tarvitsisin hieman apua teiltä. Varsinkin kun olen varma, että täältä joku on siellä käynyt useammin :)

Sitten yksi aiheeseen liittymätön kysymys. Eli tietääkö kukaan, myydäänkö Escadan Sentiment - tuoksua missään? Löysin erään nettikaupan, mutta ei vaikuttanut kauhean viralliselta ja tilaus tuntui liian vaikealta :D huuto.net taas ei tunnu omaan korvaan kauhean luotettavalta.

Kiitos kuitenkin kaikille jotka jaksaa/viitsii vastata jompaan kumpaan kysymykseen.

Kommentit (2)

Vierailija

Muista ostaa hajuvetesi "kunnon" paikasta! Itse ostin Tallinnasta hajuveden ja kun kotona avasin paketin ja haistoin itse itse tuotetta, petyin suuresti. Liikkeen hyllyssä oli näytepullona ilmeiseti sitä oikeaa hajuvettä ja itse myynnissä oleviin pulloihin oli laitettu jotain kamalaa kärpäsmyrkkyä :< Hukkaostos...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat