Vaadinko liikaa toiselta? Entä mitä on rakkaus?

Vierailija

Kommentit (1)

Vierailija

Tuntuu että käsittelet samoja asioita mitä itse käsittelin noin vuosi sitten. Uskonnollisuudesta en valitettavasti osaa sanoa mitään.

Luultavasti tavoittelet jotain ihanne kuvaa parisuhteesta, "jotain mitä muilla on" ? Itse pelkäsin että oma suhteeni olisi ollut väärä ja yhteinen elämämme olisi ollut jotenkin vääränlainen. Purin itse kihlauksen koska ihastuin toiseen ihmiseen (en kuitenkaan tehnyt asian eteen mitään,ja myöhemmin huomasin ettei ihastus ollut oikeaa tai se meni nopeasti ohi). Nyt kun tein ison kiven vyörytyksen eteenpäin olen tilanteessa jossa en tahtoisi olla. Jälkeenpäin nyt huomaan että mieheni olisi ollut minulle se oikea ja yritän pelastaa suhdetta epätoivoisesti.

Kumppanisi tuntuu elävän varmasti haavemaailmoissa, kun itsekin huomaamattasi luultavasti olet! :)
Kokeile olla itse hymyilevä, iloinen oma itsesi, jollainen luultavasti olit alkuaikoinanne. Kultasi varmasti miettii miksi et ole onnellinen ja saatatte pyöriä ympyrää näiden ajatusten kanssa. Molemmat varmasti rakastatte toisianne ja mietitte nyt alkuhuuman jälkeen miksi toinen ei vaikuta onnelliselta.
Kokeile muutama päivä tai vaikka kuukausi , tehkää muutama päivä erillänne juttujanne, älkää unohtako kavereitanne ja ottakaa vain muutama ilta rauhassa sylikkäin sohvalla.

Yhdessä olosta on tullut teille luultavasti suuri haaste,vaikka sen pitäisi olla ihana ja mukava juttu.

Musta tuntuu että miehet on välillä yllättävän yksinkertaisia. Hymyllä ja omalla iloisella asenteella mieskin rentoutuu ja nauttii olosta kanssasi. Ei meidän naisten tarvitsisi pohtia joka asiaa niin puhki.
Nauti hetkestä ja anna ajan kulua, mieti miten ihanaa sinulla on kun omistat noin mukavan ja kiltin oloisen miehen :)

Rakkaus on mielestäni sitä että saa nauttia toisen kanssa elämästä, jakaa ilot ja surut, pohtia elämää toisen kanssa ja rikastuttaa toisen elämää.
Pysähdy joskus kuuntelemaan, rauhoitu hänen viereensä ja olkaa vaikka hiljaa tunteja. Kenties hän alkaa puhumaan ja reipastumaan kun huomaa että jaksat odottaa ja kuunnella.

En tiedä oliko tästä apua,mutta oma mieheni kuulostaa samalta kuin sinun kuvailemasi.Jälkeenpäin nyt tajuan että olin itse vain malttamaton ja tavoittelin jotain täydellisyyttä,kun en huomannut mitä minulla jo oli.Kliseistä,mutta niin totta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat