Ihastunut 9 vuotta vanhempaan

Vierailija

Elikkäs olen itse 14.v ja olen ollut ihastunut jo vuoden 9 vuotta vanhempaan mieheen, enkä tiedä mitä tekisin..ihastukseni kohde tietää asiasta ja minua joltain osalta hävettää. Ennen näin ihastustani usein, mutta nykyään ehkä kerran kuudaudessa tai harvemmin. Ajattelin aikaisemmin, että jos en näe häntä unohdan hänet mutta eihän se niin mennyt..olenko seonnut?!

Kommentit (6)

Vierailija

Sulla on vähän samanlainen tilanne ku mulla..
Mäki oon ihastunut yhteen mieheen, ollu jo 1,5 vuotta, ja hän mun saamieni tietojen mukaan on tietoinen siitä. Mäki nähnyt sen jälkeen melkein päivittäin, mut sit yks kaks se meni siihen et näkikerran kahdessa viikossa ja nyt mennyt jo yli kuukausi kun on viimeksi nähnyt. Eikä se helpota unohtamaan jos ei näe, se vaan lisää ikävää ja sit kokoajan miettii tätä ihastusta. Ku mä haluaisin saada asiat selviks tän miehen kanssa. Ku kaveri meni hänelle kertomaan et olisin kiinnostunut, ja mies oli sanonut ettei ole ite kiinnostunut.. Välikäsien kautta sai tietää, ja mä ja tää ihastus ei olla koskaan puhuttu, että tässä sitä odotellaan, että koska näkee seuraavan kerran, jotta pääsis selvittää asiat et miten ne oikeesti on.
Ku tää miehen käyttäytyminen viestittäis kuitenkin et ois kiinnostusta. Hän26, minä 23

Vierailija

Et ole seonnut, fabercastell. Mutta ei kannata yrittää edetä ihastuksen kanssa. 14- v on vielä aivan pikkutyttö parikymppisen silmissä, ja oot ala-ikäinenkin. Jos mies lähestyy sinua ns. romanttisessa mielessä, se on rikos. Joidenkin vuosien jälkeen toi ikäero ei oo merkittävä. Mut 23v on nähnyt paljon enemmän elämää, vaik sitä ei uskois.. :P Jos kuulisin et jollain mun kaverilla on peliä 14-v kanssa, ilmottaisin polisiille, sillä pitäisin tyyppiä pedofiilinä..

Vierailija

Mun ja miehen välillä on 8 vuotta. Tapasimme kun olin 18v ja hän 26v, nyt olemme 19v ja 27v. Ikäerossa ei ole koskaan ollut mitän ongelmaa eikä hänen kaverinsakaan ole mitään mieltä tästä.

Vierailija

Mullakin on 8 vuotta vanhempi mies, mutta olen ite 20 ja mies 28, joten meijän ikäisinä tuo ikäero ei ole enää ongelma. Mutta kuten hemmuli sanoi, sinun iässä tuo on liian suuri ikäero. Ihastua saa ja sen ymmärtää että tuossa iässä vanhemmat miehet kiinostaa enemmän kuin samanikäiset kuin itse olet (ainakaan minua ei ole ikinä kiinostanut itseni ikäiset pojat koska omat kokemukseni heistä ei ole mitenkään positiivisia), mutta tuossa iässä 8 vuotta on liian suuri ero. Mutta älä huoli, meri on täynnä kaloja, ja vaikka se kliseeltä kuulostaakin niin se on aivan totta!

Vierailija

Tähän voisin antaa miehen näkökulman.

Nuorempi nainen kuuluu vanhemmalle miehelle. Kuulostaa irstaalta mutta niin se menee. Kuinka suuri haloo syntyisi, jos Jack Nicholson, Hugh Heffner tai Sean Connery tapailisivat mummoja?

Alla kaava miehen tyttöystävän sosaalisesti hyväksyttävän minimi-iän laskemiseksi.

(Miehen ikä/2) + 7 = nuorin mahdollinen tyttöystävä

Vierailija

9 vuoden ikäero ei varsinaisesti ole paha. Itse seurustelen 12 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä se sinänsä ole haitannut, mutta koska olet noin nuori vielä niin suosittelen unohtamaan miehen ja keskittymään nuorempiin poikiin. Yleensä 23-vuotiaan miehen elämään ja parisuhteeseen kuulu jo seksi, mutta 14-vuotias ei usein ole valmis seksiin ja vaikka olisikin niin jos hän 23-vuotiaan kanssa sitä harrastaisi nii tekisi mies rikoksen. Tuommoisissa vanhemman miehen kanssa säätämisissä on vaarana usein hyväksikäyttö. Ihastua saa mutta kannattaa kuitenki miettiä milloin ja kenen kanssa kannattaa vakavampaan ryhtyä. Olet vielä niin nuori niin sinulla on myöhemminkin aikaa vaikka mihin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat