Kuinka pitäisi toimia

Vierailija

Olen jo pitemmän aikaa katsellut yhtä komistusta. Emme tunne toisiamme, mutta törmäillessemmä kaupungilla katseemme kohtaavat (en tiedä kuvittelenko vain, mutta tältä minusta tuntuu..). Tiedän jotain asioita hänestä, mutta en tiedä onko hän vapaa vai varattu. Pikkuhiljaa ajatus lähestyä häntä jotenkin on alkanut pyöriä ajatuksisani. Olen todella ujo tyyppi, enkä ole koskaan tehnyt itse aloitetta... En halua notala itseäni enkä tehdä itseäni naurunalaiseksi. Olen miettinyt, että kohdatessamme voisin antaa hänelle paperilappusen, johon ilmaisisin kiinnostukseni häntä kohtaan. Mitä mieltä olette tällaisesta..? Mitä luulette, mitä mies tuumaan tällaiseen jos hän onkin varattu? Lörpötteleekö miehet tällaisista asioista eteenpäin kavereilleen ja tuleeko minusta se pikkukaupungin epätoivoinen sinkkunainen? Minulla oli pitempi suhde, mutta se päättyi pari vuotta sitten ja nyt todellakin haluaisin jonkun rinnallene. Tämä kyseinen komistus vaikuttaa mukavalta ja haluaisin tutustua häneen... Mutta tosin, en tiedä onko hän edes sinkku...?

Kommentit (1)

Vierailija

Kannattaa vaan mennä juttelemaan, ei se ole niin vaikeaa ja mies on varmasti imarreltu huomiosta, vaikka olisikin niin että on varattu. Tuo lappu juttu kannattaa unohtaa, vähän ala-aste meininkiä sellainen. Näin rehellisesti sanottuna. Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat