Ihastunut, mutta pelottaa

Vierailija

Elikkä tapasin tuossa helmi-maaliskuussa netissä yhden aivan ihanan miehen, johon olen ihastunut totaallisesti. Ollaan puhuttu siitä asti lähes päivittäin mesessä ja oon huomannu miehen puheista että hänellä saattaisiin ollaa jonkunlaisia tunteita mua kohtaa, tunne on siis silloin molemminpuolinen. Mies on muutamaankin kertaa pyytänyt minua syömään, niille ja muutenkin ylipäätään tapaamaan toisiamme, emme ole siis ikinä todellisuudessa tavanneet toisiamme. Noh, minua kumminkin pelottaa todella paljon hänen tapaaminen sisimmissään haluan tavata hänet mutta en tiedä pystynkö siihen. En tiedä mikä siinä pelottaa niin paljon, mutta ajatuskin siitä, että hän ei pidäkkään minusta millään tavalla näkemisen jälkeen saa mut hermostumaan enkä halua nähdä häntä.

Voisitteko auttaa mua? Mitä mun pitäis tehdä? Onko jollain samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Minäkin tapasin n. kuukaus sitten ihanan miehen netistä ja olemme jo kerran nähneet. Olin kanssa ihan paniikissa, että "APUA, mitä jos hän ei pidäkkään minusta tai ei olekaan minulle mieluinen mies vaikka vaikuttaa siltä.." tai sitten, että "mitä jos se onkin joku hullu.." no, onneks tapaaminen oli positiivinen kokemus, sillä hän oli aivan ihana niinkuin oli antanut itsestään ymmärtää. ja nyt olen korviani myöten ihastunut kyseiseen henkilöön ja hänkin on viestien perusteella myös minuun.

Suosittelen lämpimästi tapaamaan miehen, mutta suosittelen tapaamisen johonkin jossa on myös muita ihmisiä :)

Vierailija

mä ajattelin kun laitoin profiilin deittisaitille että kiinnostavan oloinen mies pitää tavata irl mahd pian, ettei ihastu johonkin mitä ei oikeasti ole. eikä ole sitten kummallakaan hirveästi odotuksia ja paineita tapaamisesta.
ja niin sitten teinkin, juteltiin pari iltaa ja tavattiin, sitten profiilin saikin jo poistaa kun mies oli just niin ihana kun ajattelin, ihanampikin oikeastaan :)mieskin vähintään yhtä ihastunut kuin mä, on tää vaan niin ihanaa

Vierailija

Minulla on aivan sama tilanne, paitsi että treffit on nyt sovittu virallisesti perjantaille ja olen aivan ultimaattisen kauhuissani! :D Jännittää niin helvetisti että tuskin saan untakaan yöllä :D

Vierailija

Joskus monta vuotta sitten tapasin omanikäisen pojan netissä ja tavattiin kerran. Poika pisti samantien välit poikki ulkonäköni takia, ilmeisesti kuvat "vääristivät". Sen jälkeen en pahemmin ole chattien/galleria sivujen tai muiden kautta mitään miehiä bongaillut koska tuosta jäi ärsyttävä fiilis. Mutta tosiaan olen aina pitänyt omanikäisiäni vähän pentuina ja eikös miehet tuu kehityksessä jäljessä? ;-)

Nyt tapasin baarissa vklp kivan jätkän ja vaihdettiin numerot. Tekstailtiin paljon ja juteltiin mesessä yms, joten mua vähän pelotti nähä jätkä todellisuudessa :-D Mietin, että jos hän ei muista lauantaista mitään! Mutta kaikki meni hyvin, saa nähdä miten jatkossa käy ;-)

Rohkeutta vaan! Uskon, että menee hyvin, alussa tietty voi olla jännitystä ilmassa kun ei aiemmin ole toista nähnyt ja jos netin kautta on tullut puhuttua kaikkea maan ja taivaan välillä :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat