pitäiskö kertoa tunteista vai ei?

Vierailija

Olin ex-poikaystäväni kanssa yhdessä yli vuoden, mutta erosimme noin puoli vuotta sitten. Seurustelen nykyisin, olemme seurustelleet noin kuukauden , ja olen onnellinen suhteessa.. Mutta olen alkanut taas ajatella exääni.. pitäiskö mun kertoa tunteeni vai unohtaa vain koko ihminen?
jotenki vaa rupesin kaipaamaan exääni ja yhteisiä aikoja..

Kommentit (6)

Vierailija

Mieti ensin, mitkä ovat tunteesi NYKYISTÄ poikaystävääsi kohtaan. Ei sinun kannata exällesi tunteitasi tunnustaa, jos seurustelet toisen kanssa.

Vierailija

totta.. mut mulla on jotenkii huono omatunto että ees ajattelen niitä hetkiä mitä oli sillon menneisyydessä.. :/ ja se tulee osittain mun ja nykyisen poikaystäväni väliin.. pitäisikö tälle nykyiselle kertoa?

Vierailija

totta.. mut mulla on jotenkii huono omatunto että ees ajattelen niitä hetkiä mitä oli sillon menneisyydessä.. :/ ja se tulee osittain mun ja nykyisen poikaystäväni väliin.. pitäisikö tälle nykyiselle kertoa?

Vierailija

Siis millä tavalla exäsi tulee teidän väliinne, onko hän ilmaissut kaipaavansa sinua?

Ehdottaisin, että älä kerro tunteistasi nykyisellesi vielä. Olette seurustelleet vasta kuukauden. Punnitse tilannetta rauhassa, ehkä tunteesi exääsi kohtaan menevät ohi. Kaipuu saattaa johtua myös siitä, että nykyisesi toimii eri tavalla tietyissä tilanteissa. Toisaalta on outoa, että juuri nyt kaipaat exääsi, koska olet seurustellut nykyisesi kanssa vasta kuukauden. Yleensä juuri ekat kuukaudet ovat kuin ruusuilla tanssimista ja vasta myöhemmin alkaa pieni kyllästyminen?

Vierailija

On ilmassu, ja laittanu viestiä, itse en oo vastannu sille mitään.. Toivottavasti ne menee ohi, koska en haluaisi pilata tätä juttua. Siitä se tuleekin aina mieleen, kun nykyinen tekee jotain eritavalla.. Exäni kehui minua jnejne.. mutta nykyinen ei.. Kaipaan pientä "söpöilyä" mutta ei..Pelkään että jos kerron tämän, hän pahoittaa mielensä.. Ja nyt tämä nykyinen on intissä..
Meillä meni loistavasti ,mutta se intti tuli tosi pahasti väliin.

Vierailija

Luultavasti kaipuu exääsi kohtaan johtuu myös tuosta intistä. Olet ollut aika rohkea, kun olet alkanut seurustella juuri ennen kuin jätkäsi lähtee inttiin - sinusta tulee/tuli heti leski.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat