Kyllästynyt kavereihin

Vierailija

Kiinnostaisi tietää onko teillä samanlaisia kokemuksia kuin minulla ja jos on, niin kuinka olette niistä selvinneet?

Eli olen kyllästynyt kavereihini. Heillä tuntuu aina olevan samat ongelmat (miesasioissa useimmiten) ja niitä sitten jauhetaan yhdessä uudestaan ja uudestaan. Tuntuu vain, että aina tapaamisilla keskitytään niihin heidän ongelmiinsa, eikä puhuta mistään kivoista asioista. Jauhetaan siitä yhdestä miehestä, joka teki ja sano silleen ja tälleen jne jne. Välillä tuntuu, että nämä muutamat kaverit sulkevat minut pois kaveripiiristä, koska minulla menee hyvin, enkä paini samojen ongelmien kanssa. Ehkä he kokevat, etten ymmärrä heitä, ken tietää. Olen jopa ollut pitämättä yhteyttä yhteen kaveriini, koska hän jauhaa minulle aina samoista asioista ja ongelmista. Kaikkia heitä olen yrittänyt kuunnella, tukea ja auttaa, mutta pikku hiljaa on alkanut kyllästyttää.

Tämä tuntuu jotenkin niin turhauttavalta, sillä nämä kaverit ovat oikeastaan ainoita kavereitani. Pitäisikö vain sanoa, että nämä jutut nyt kyllästyttää vai mitä sitä keksis?

Oletteko te joskus kyllästyneet kavereihinne ja miksi?

Kommentit (1)

Vierailija

Joo vähän samanlainen ongelma. Muutaman kerran oon välit pistäny poikki. Saanu sillon ajatella itteään mitä haluaa, vai haluaako olla vielä kaveri. Kun välit selvitetty nii asiat pysyy vähän aikaan kunnossa ja sit alkaa taas menee kaverilla vähän semmoseks minä ja minun ongelmat.
Itselläni nykysin menee sen asiat vähän toisesta korvasta sisään toisesta ulos. En oikeasti jaksa enää kiinnostua ja auttaa sitä sen ongelmissa. Pitää oikeesti ajatella myös omaa hyvin vointia. Eikä vaan olla toisen "terapeutti".
Myös se ettei asuta enää samalla paikkakunnalla on rauhottanu vähän tilannetta.

Mun mielestä ei kannata olla semmonessa kaverisuhteessa missä on huono olla. Koska kyllä niitä parempiakin kavereita varmasti löytyy joiden kanssa on paljon parempi olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat