kaverin etääntyminen..

Vierailija

Eli mulla on jonkin verran miespuoleisia kamuja. Nyt mua ihmetyttää se, kun yksi näistä on ihastunut yhteen tyttöön. Ja niillä on juttua keskenään. Mua harmittaa tosi paljon,kun sen jälkeen tää kaveri on ollut tosi etäinen, ei juuri puhu mulle kun ollaan samassa porukassa. Ennen meillä oli tosi hauskaa ja soitteli jne.
En haluais menettää hyvää kaveria, mutta en oikein tiedä mitä tehdä asialle. Enkä ymmärrä miksi näin on käynyt. Ja ihan tiedoksi, ei ole ikinä ollut mitään säpinää tämän kaveripojan kanssa.
pelkääkö se, että tää tyttö tulee mustasukkaiseksi, semmoista oon miettiny. Oli vain pakko saada johonkin tätä asiaa purkaa ja jos jollain vastaavia kokemuksia tai vinkkejä mitä tehdä niin saa toki kommentoida.

Kommentit (1)

Vierailija

Luulen, että kyse on nimenomaan siitä mustasukkaisuuden aiheuttamisen pelosta. Neuvon sinua odottamaan, että kaverisi on saanut rauhassa tutustua tyttöön ja että heidän välilleen kasvaa luottamusta. Jos poika todella on kaverisi, hän ajan myötä esittelee sinutkin tytölle. Jos vietät aikaa heidän kanssaan samassa tilanteessa, puhu myös tytölle äläkä näytä siltä, että olet pahoittanut mielesi pojan etääntymisestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat