Uusia kavereita Seinäjoki/Vaasa sekä ihan muutenki ympäri suomen

Vierailija

Elikkä täällä kirjoittelis nuori nainen (-91) seinäjoen ja vaasan läheltä, ja tarkoitus olis saada uusia kavereita. Iällä eikä paikkakunnallakaan ole oikeastaan väliä. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen, taiteellinen, hauska, jne. Olis kiva löytää kavereita kaikenlaiseen oleiluun, bilettämiseen, kaffitteluun, leffailuun, liikkumiseen ja vaikka muuten vaan hengailuun. Myös matkaseura suomessa tai suomen rajojen ulkopuolella on tervetullutta :D Meset, FB:t ja sähköpostit löytyy...Elikkä ei sitte muuta ku viestiä tulemaan :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Täältä löytyisi yksi Seinäjoella asuva tyttönen (-94). :) Kaikkeen muuhun pystyn siis lähtemään mukaan paitsi baarin lähtemiseen, siihen pitää vielä odottaa vuosi.:D Uudet tuttavuudet siis aina tervetulleita, eli jos kiinnostaa niin laita vaan yksityisviestiä tulemaan !

Vierailija
Jens

Täältä löytyisi yksi Seinäjoella asuva tyttönen (-94). :) Kaikkeen muuhun pystyn siis lähtemään mukaan paitsi baarin lähtemiseen, siihen pitää vielä odottaa vuosi.:D Uudet tuttavuudet siis aina tervetulleita, eli jos kiinnostaa niin laita vaan yksityisviestiä tulemaan !

En pystyny lähettään sulle yksityisviestiä, mut oon kyl kiinnostunu tutustumaan uusiin "naamoihin", eikä haittaa ollenkaa vaikket vielä baariin pääsekkään. Mut onks sulla vaikka s-postia/meseä/fb? Voin antaa vaikka oman osoitteen ensi :)

Vierailija

moiks! täällä ois kans kakskymppine likka, jonka monet kaverit jäi pari vuotta sitte tänne muutettua tuonne idempään suomeen ja ois kans kiva saaha uusia tuttavuuksia, sähköposti ja fb löytyy, mesee ei oo tullu enää vuosii käytettyä... =D

Vierailija

hei! :) Oon 18 vuotias seinäjokinen tyttö ja ois kans kiva saada uusia kavereita baareiluun ja muutenki hengailuun! :) Laita vaikka sun sähköposti johonki tähän nii voi laittaa viestiä? =)

Vierailija

Moikka! Täälä 93-syntynyt seinäjokinen ! Ookko mistäpäin ite , ku oot seinäjoen ja vaasan läheltä?:D Uusiin naamoihin ois kiva tutustuu! Jos laitat s-postii tänne nii vois ottaa yhteyttä :)

Vierailija

Lainaus:

Moi! Oon 19 vuotias (-92) tyttö ja kaipailisin uusia ystäviä.:) Laitteles vaikka mailia jos kiinnostaa: halinalleh@gmail.com... Myös fb ja mese löytyy

Hei! Olen toi sinun kommenttia ylempänä oleva anonyymi :) Saanko laittaa myös mailia? :) Ja oletko mistäpäin ? :)

Vierailija

No tännehä on mukavasti eksyny muitaki, jotka ettii uusia kavereita :) Täs olis mun s-posti johon voi viestiä pistää: Romantic@netti.fi

Ja tosiaan tällä hetkellä asustelen Isossakyrössä, mut viel ei oo varmuutta mihinpäi tästä siirryn :D mut s-joella varsinki tulee vietettyä aikaa :)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Moi! Oon 19 vuotias (-92) tyttö ja kaipailisin uusia ystäviä.:) Laitteles vaikka mailia jos kiinnostaa: halinalleh@gmail.com... Myös fb ja mese löytyy

Hei! Olen toi sinun kommenttia ylempänä oleva anonyymi :) Saanko laittaa myös mailia? :) Ja oletko mistäpäin ? :)

Laita ihmeessä mailia, ja kaikki muutkin vaan! :)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Laita ihmeessä mailia, ja kaikki muutkin vaan! :)

Vierailija

Tässä olis kans yksi Vaasaan muuttamassa oleva nuori nainen. Oon 22-vuotias ja ystävää etsin mielellään Vaasasta tai sen lähistöltä, kahville, shoppailemaan, kirpparille, lenkille jne. sekä ihan yhdessä olemiseen ja jutusteluun:) Kirjoita sähköpostia, niin tutustutaan meikku_88(at)hotmail.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat