PÄÄKAUPUNKI SEUDULTA YSTÄVIÄ? :)

Vierailija

Heippa! Kaipaisin lisää ystäviä leffaan, baareihin tai muuten vaan viettään iltaa :) asun itse Espoossa ja opiskelen sosiaali alaa. Joten kaikki naiset laittakaapas viestiä tulemaan jos vaikka synkkais :-) !!

Iälläsi ei ole väliä :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Moi,

Olen 22-vuotias ja Helsingistä ja olis kiva löytää uusia ystäviä! Opiskelen kaupan alaa:)

Voi lisäillä meseen molamido89[at]hotmail.com

Vierailija

Hei fb löytää mut Laura eveliina poikolainen < laittakaa vaikka inboxiin viestii :)) nii voi tutustuu paremmin! (oon siis ketjun aloittaja!)

Vierailija

Moikka! Mut saa lisäillä meseen (tarkottaa kaikkia, ei pelkästään ketjun aloittajaa :) )

Oon 23 vuotias nainen espoosta ..
Laitako mukaan info tekstin niin tiedän kuka pyytää.

:D

Vierailija

Ciao!

Olen 19-vuotias nuori nainen ja muuttamassa pk-seudulle loka-marraskuussa. Olisi mukava tutustua ihmisiin näin "etukäteen" ja muuton jälkeen sitten livenä nähdä ja hauskaa pitää :) Tykkään urheilla, leffoja katsella, höpötellä, istuskella niin kahvilassa kuin baarissakin. Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä niin jutellaan lisää ja vaihdetaan s-postiosoitteita/meseosoitteita.

Vierailija

Moi. :)

Mä olen marraskuussa 21-vuotta täyttävä naisenalku Espoosta.
Olen justiin lauantaina eronnut ja haluaisin unohtaa kaiken ikävän ja aloittaa uuden elämän ja arjen uusien ihmisten ympärillä.
Kavereita mulla on jokunen ja paras ystäväkin löytyy mut nää kaikki asuu Helsinkiä pidemmällä joten en vietä päivittäin heidän kanssaan aikaan kuin juttelemalla facebookissa tai mesessä. :/ Joten multa puuttuu ne lähellä asuvat, jokapäiväiseen live-elämään kuuluvat kaverit. Heidän kanssaan haluaisin tehdä justiin näitä samantyyppisiä asioita mitä säkin etit. Kuullostit tosi mukavalta joten otin siks rohkeesti yhteyttä. :)
Jos sua alkoi kiinnostamaan niin ota yhteyttä niin vaihdetaan ajatuksia ;) Mut löytää facebookista nimellä Hanna Laine. Ja meseen saa lisätä osoitteella hanna_laine_@hotmail.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat