kun ei voi harrastaa seksiä niin...

Vierailija

Minun ja poikaystäväni tapauksessa on nyt tietty vaihe ettemme voi harrastaa seksiä, emmekä suuseksiä. Olemme etäsuhteessa ja hän tulee kohta käymään minun luonani joten haluaisin jotain vinkkejä, joilla voisimme kuitenkin nauttia toisistamme noin seksuaalisesti :D hierontaöljy kävikin jo mielessä, mutta saa antaa ihan yksityiskohtaisempiakin vinkkejä, mitä voisin tehdä että hän nauttisi melkein kuin seksiä harrastaessa :)

Kommentit (4)

Vierailija

Heippa vaan sinulle:)

Älä huoli seksittömyydestänne, toisesta voi nauttia monilla muillakin tavoilla:)

Jokainen pari löytää ajan kuluessa itselleen sopivan tavan ja niin varmasti tekin löydätte. Oman seurustelukumppanini kanssa itse nautin suunnattomasti siitä kun sain maata hänen päällään niin, että molemmat ovat yläosattomissa:) Lisäksi valot pois ja hyvä musiikki soimaan taustalle niin hetki on täydellinen:) Mutta muistakaa housut jalassa ja yläkroppa täysin paljaaksi:)

Mielestäni tämä on ehdottomasti paras tapa nauttia toisen läheisyydestä. Saa olla aivan toisen lähellä ja nauttia hetkestä:) Meidän suhteessamme tämä oli ihaninta mitä tiesin, kannattaa siis kokeilla:)

Vierailija

Jos haluat kontaktia tässä jtn millä sain miehen sekaisin, tietenkin alkulämmittelyt ja vaikka sensuellista hierontaa, hieronta öljyllä kun jatkaa haaroväliin asti. Otat peniksestä kiinni vasemmalla kädellä tiukasti (ei liian kovaa eikä pyristavaa otetta) vedä esinahka taakse ja hiero alhaalta ylös ja toisin päin pyörivin liikkein ja kohdista huomio välillä siihen mistä terska alkaa ja siitä ylöspäpin vähän vauhdikkaampaa liikettä runsaalla öljyllä, kun hän siitä kiihottuu kovasti ja rauhoita taas tilanne pitkin hitain pyörivin liikkein taas koko penistä. Itse nautin siitä kun saa määrä tahdin ja minä määrään laukeamisen. Tässä nyt oli sitten aika yksityiskohtaisesti!:D

Vierailija

-ja niin että kun hierot terskaa se on ikään kuin kämmenesi sisällä, pieninpyörivin liikkein. tuli nyt vähän monessa osassa!:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat