Eroamisen vaikeus

Vierailija

Olen 20-v. ja seurustelin n. 9 kk on-off-suhteessa.. Suhde alkoi niin, että mies teki alotteen, tavallaan montakin, ennen kuin itse lähdin juttuun mukaan. Valehtelematta joka kuukausi, olin aikeissa erota, ja pari päivää kului, niin olin kuitenkin uudestaan suhteessa ja mukavaa oli taas. Ongelma on ollut lähinnä minussa, ja tunteissani, eli en ole mielestäni kokenut tarpeeksi vahvoja tunteita jatkaakseni suhdetta, ja sit sekin, et tykkäisin et miehel on auto ja ajokortti ja rahaa jota osaa käyttää tuhlaamatta joka senttiä joka palkasta. Ja mies kun kuitenkin on 12 v. vanhempi. Nyt tilanne tällä hetkellä on se, että olemme erossa, mutta olen kuitenkin viettänyt öitä hänen kanssaan tahtiin "pari kertaa viikossa", tuntuu etten vaan osaa sanoa "eitä", koska hän on niin hyvä suostuttelemaan ja sanomaan, että kaikki ok.

Niin pointtinani on, että en osaa erota, alan aina ikävöidä vähintään parin päivän jälkeen ja olen aina tukka putkella menossa hänen luokseen, vaikka tiedän ettei se ehkä kannata, jos miettii, että toisella on vielä tunteita ja toisella on päätösvaikeuksia.. Toisaalta mikä ongelma, jos en koe rakastavani toista ja halua jakaa tulevaisuutta, mutta miten voi olla näin vaikeeta pysyä päätöksessä ja opetella yksineloa?? Tilannetta ei helpota, että mies on aivan mahtava persoona ja haluaisin pystyä olemaan kaveri.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat