kiinnoistais tietää millaset välit teillä on anoppinne kanssa?

Vierailija

kerrompa oman tarinani anoppini ja minun väleistä.
ensi kertaa kun anoppini Lailan tapasin, hymyilin ja olin valmis kättelemään häntä mutta Laila otti minut kunnon syleilyyn ja antoi kunnon karhun halauksen ja rutisti minua ja kuiskasi korvaani "tervetuloa kotiin ja perheeseen" sitten hän katsoi minua silmiin ja hymyili lempeästi. tästä tämä kaikki sitten alkoi, aina kun tulin poikaystäväni luo, oloni tuntui kodikkaalta ja turvalliselta. Lailan kanssa voi puhua mistä vaan, hän on minulle kuin äiti. oikeastaan meillä on miljoona kertaa paremmat välit kuin äitini kanssa, ihan oikeasti. Lailan kanssa kierrämme kirpputoreja ja teemme käsitöitä yhdessä, ja hänelle voi aina soittaa jos pitää saada jonkun kanssa puhua. Laila on aivan ihana ihminen. Lailalla on viisi lasta, vanhin on 25v ja nuorin 8v. poikaystäväni täyttää elokuussa 20vuotta. olemme olleet pian yhdessä kaksi vuotta, ja meillä menee todella hyvin, tulevaisuus näyttää valoisalta ja olemme onnellisia yhdessä. mikään tai kukaan ei saisi minua onnellisemmaksi kuin hän, rakastan häntä yli kaiken. aina kun menen anoppilaan tulen sinne kuin kotiin, en lainkaan vieraana, jos on nälkä tai jano, menee vain keittiöön ja hakee syötävää ja juotavaa, siellä olo on turvallinen ja kotoisa. rakastan Lailaa, hän on minulle kuin oma äiti (: kertokaa ihmeessä omia kokemuksia, sinun ja anoppisi väleistä. olis mukava kuulla muidenkin tarinoita

Kommentit (15)

Vierailija

Munkin anoppi on todella mukava. Se harrastaa samoja juttuja mitä mäkin, käsitöitä ja tanssia. Mekin ollaan vähän tehty yhdessä käsitöitä, mut enimmäkseen puhutaan niistä ja monesta muusta jutusta. Sen kanssa me oikeastaan jutellaan pelkästään hyvistä asioista. Musta se on oikeastaan hyvä, etten avaudu sille ihan kaikesta, vaan pidän vähän etäisyyttä. Olen kuitenkin yhdestä arkaluonteisesta asiasta kertonut ja mietittiin sitten yhdessä ratkaisua siihen. Me jutellaan itseasiassa tosi paljon, aina silloin kun nähdään. Saatan höpöttää sen kanssa yhteen pötköön 2-3 tuntia :) Munkin mielestä tuun sen kanssa paremmin toimeen, kuin oman äitini kanssa, mutta olen paljon läheisempi kuitenkin äitini kanssa.

Vierailija

Mulla on kans maailman ihanin anoppi! Sillä on niin hyvä huumorintaju ja hauskimmat jutut ikinä, että sen kanssa voi puhua mistä vaan. Kuinka moni voi käydä anopin kanssa baarissa? Kerättiin vähän katseita ku kiivettiin anopin kanssa paikallisen menomestan pöydille tanssimaan :D

Vierailija

Minäkin kyllä saan liittyä teidän joukkoon joiden anoppi on oikein mukava!:) Itsekkin olen kyllä kokenut kuuluvani kihlattuni perheeseen hyvin alusta alkaen. Haha, minä en kyllä baarissa ole anoppini kanssa käynyt :D

Vierailija

Täällä on myös yksi loistoanopin omaava! Olemme molemmat eläinrakkaita koiranomistajia, joten juttua riittää. Anoppini myös usein (pienessä laitamyötäisessä) kertoo rakastavansa minua kuin omaa tytärtään. Illanistujaisissa ollaan aina ne katalat kaksoset, jotka tekee muille jäyniä. 8)

Ei olisi parempi mäihä anopin suhteen käydä!

Vierailija

Täytyy myöntää että oon hieman kateellinen teidän anopeistanne. Minulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia välejä anoppiini. Olen seurustellut avopuolisoni kanssa 2,5v ja meillä on yhteinen lapsi, mutta silti en oikeastaan tunne anoppiani. En keksi hänen seurassaan mitään juteltavaa, eikä meillä ole mitään yhteistä. Hänellä on koira ja ilmeisesti hän muutenkin pitää eläimistä, kun taas minä inhoan eläimiä.
Yleensä olen hyvin vaivaantunut anoppini seurassa ja kun käymme hänen luonaan(asuu n. 100km päässä), en tunne saavani edes tarpeeksi ruokaa, kun en uskalla mennä jääkaapille, vaikka mieheni vakuuttelee, että voin mennä milloin haluan.
Anoppini ilmeisesti tuntee jopa äitini paremmin kuin minut.

Vierailija

Mun anoppi on kans tosi kiva. Poikakaverini asuu vielä kotona niin käydään aika usein miekkoseni porukoilla. saatan istua sohvalla ja katella telkkarii ja jutella anopin kanssa kun mies lähtee laittelee autoo. Oon myös lenkillä käyny anopin kans. Appiukon kanssa menee tosi kivasti. Heillä on tosi hyvä huumorintaju :D

Vierailija

Täytyy munkin myöntää, että oon kateellinen teille joilla on ihana anoppi. Mä en nimittäin ole edes puheväleissä oman anoppini kanssa, vaikka joudutaan asumaan samassa huushollissa.

Ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu reilu 3 vuotta ja ensimmäiset 2½ vuotta mun anoppi oli mitä parhain. Riitti juttua ja oli tosi mukava jne. ja olin oikein kiitollinen siitä että oltiin hyvissä väleissä kun olen kuullut kuinka jotkut ei tule toimeen anoppinsa kanssa. Noh, ennen joulua muutin poikaystävän luokse, missä anoppini siis vielä asui. Puhetta oli, että hän etsii mahd. pian oman asunnon. Ensimmäisen kuukauden asuttuani hänen kanssaan samassa talossa, tiesin että jossain vaiheessa meillä menee sukset ristiin - ja niin tapahtui sitten keväällä. Anoppini on itsekkäin ihminen mitä tiedän, ei osaa pitää salaisuuksia vaan ne ja kaikki muutkin asiat pitää kertoa aina eteenpäin. Hän on aina oikeassa ja muut väärässä, haukkuu kaikkia ja kaikkea. Monen mutkan, loukkauksen ja paskanpuhumisen jälkeen suutuin tälle ja sanoin että voin sopia riidan anteeksipyyntöä vastaan - ei ole tänä päivänäkään kuulunut sillä hän ei omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää.

Anoppiani voisi kutsua tyranniksi, sukulaiseni ja ystäväni ihmettelevät kuinka kestän asua sellaisen ihmisen kanssa. Tässä huushollissa kukaan muu ei saa tehdä yhtään mitään - EI MITÄÄN. Hän osaa tehdä kaikki asiat ja muut tekevät ne väärin. Jos yritän täällä vähän sisustaa niin tavarat tulevat viimeistään seuraavana päivänä takaisin huoneeseemme. Aina ollaan valittamassa, kun hän joutuu tekemään kaikki asiat ja me ei poikaystävän kanssa tehdä mitään - miten me voidaan tehdä mitään kun kaikki on tehty jo valmiiksi? Tehdään poikaystävät kanssa pitkää päivää töissä ja anoppi on työttömänä kotona kun ei voi kuulemma tehdä töitä...

Tässä "tiivistetty" sepustus ihanasta anopistani, en toivoisi tällaista anoppia kenellekään.

Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa vuoden enkä vielä tavannut hänen äitään o.0.. no hänen äitinsä asuu n. 300km miehestäni. Olen kuullut että hän vihasi mieheni ex-tyttöystävää, niin jännittää paljon se kun joskus tapaan ns. anoppini....

Vierailija

Ihana, auttavainen ja mukava! Eli todella hyvät välit on. :) Ja aina vaan paranee!

Ennen oli vähemmät hyvät välit, kun asuin niillä enkä maksanu vuokraa yms sellasta, osallistunu kuluihi tai mitää. :/ No, ymmärrän täysin!

Vierailija

Anopin kanssa on todella hyvät välit. Hän on tempperamenttinen luonne sekä huumorintajuinen. Hänen luona tosiaankin voi olla kuin kotonaan ja voi puhua asioista kuin asioista. Myös baarissa ollaan monet kerrat ollut ja sekä parilla festareilla ja bändikeikoilla. :D Tosi hieno juttu että suurin osa teistä tulee toimeen oman anopin kanssa. Olenkin ajatellut miten hirveää olisi jos olisikin toisinpäin. Sellainen syö parisuhdetta ja lopulta mies joutuu valitsemaan äitinsä tai tyttöystävänsä :(

Vierailija

Mullakin on oikein mahtava anoppi. Kesti kuitenkin hetken ennen kuin puhuimme paljoakaan mutta ajan myötä juttua tulee paljon. Ollaan kyllä hieman erilaisia, mutta ei mulla mitään huonoa sanottavaa todellakaan ole :) Appiukko on kans todella mukava, hänen kanssa tulen myös hyvin juttuun kuten myös miehenio mamman kanssa. Hän on mitä ihanin :) Mulla on aina ollut olo että minut on hyväksytty hyvin mielin perheeseen :)

Vierailija

mukavaa kuulla että näin monilla on kans mukava anoppi! (: mut harmittaa myös toisten puolesta joilla sit on anoppi jonka kanssa ei millään tule toimeen :/ tsemppiä tytöt! :)

Vierailija

Mullakin on todella ihana anoppi :) Jännitin hirveästi ensimmäistä tapaamistamme, mutta yllätyin todella positiivisesti! Ollaan tosin seurusteltu vasta puolisen vuotta, eli en niin hyvin appivanhempia vielä tunne. Mutta hyvin tullaan juttuun, ainoa hidaste on vaan oma ujouteni, kun taas poikaystävän mamma on todella puhelias.
Anopilla on aina tosi kodikas olo (:

Vierailija

Itselläni on ihan hyvät välit anoppiini, toisaalta voisivat ne olla paremmatkin, mutta ollaan vasta seurusteltu puoli vuotta niin ihan ymmärrettävää ettei olla niin läheisiä. Kuitenkin harmittaa kun mieheni perhe on edelleen lämpimissä väleissä hänen exänsä kanssa ja eivät niinkään minun vaikka tuo tyttö kohteli miestäni paskasti ja he kaikki tietävät sen... Jotenkin tulee verrattua itseään siihen toiseen naiseen vaikka tiedän sen olevan turhaa ja hyödytöntä. D:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat