uusia YSTÄVIÄ pk-seudulta

Vierailija

Hei kaikki :)
Oon 18-vuotias tyttö ja haluaisin saada uusia ystäviä, vapaa-ajan viettoon, baariin, shoppailemaan ja tekemään kaikkea :) tuntuu, että uusia ystäviä on vaikee saada, tai en tiedä mistä, jos aattelet samoin ni laita rohkeesti jotain yhteystietoja tähän ni tutustutaan! :)

Kommentit (12)

Vierailija

Oon kans pk-seudulta ja kaipaisin uusia tuttavuuksia. Oon ite 19,pian 20. Mulla ei valitettavasti oo facea mut mese löytyy.. en kyl viittis osotetta laittaa tähän. :D

Vierailija

Hei täällä olis :))! oisko sulla facebookkia jota antaa? Voisin itse kyllä antaa nimeni tähän :) Laura Eveliina Poikolainen, sillä löytyy facebookista =) nappas tuo sun viesti tosi hyvin ja ois mukava tutustuu :-)

Vierailija

moikka!:)
muutin just itekin Helsinkiin viettään välivuotta, eli ei oo kouluakaan jonka kautta ois helpompi löytää kavereita joten i feel you sis'... :))
Olis tosiaan kiva löytää biletys tai shoppailuseuraa, että voit lisätä vaikka mesen r000sa@hotmail.com
(noi oot on nollia^ :))

Vierailija

Moi :) täällä ois 18 v nuorinainen stadista joka kaipais kipeästi ystävää jonka kanssa tehdä kaikkea mitä nyt yleensä ystävien kanssa tehdään..shoppailua,tyttöjen iltoja etc.
jos kiinnostaa niin mun äs posti on jensku.m(at)hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat