Miksi mies ei vastaa viestiin?

Vierailija

Ärsyttää se, että viime aikoina olen saanut "pakit" jo ainakin kaksi kertaa. Olen siis tavannut baarissa miehen, numerot on vaihdettu ja mies on kehunut minua, osoittanut kiinnostusta ja sanonut että haluaa tavata uudelleen. Seuraavana päivänä on laittanut viestiä, ja on vähän tekstailtu, mutta sen jälkeen ei enää vastaakaan yhteydenottoihini! Pääsisin kyllä yli tuollaisesta ihan vaan unohtamalla, mutta todella harmittaa että noin on käynyt jo useamman kerran ihan lähiaikoina. En tajua yhtään, että mikä meni vikaan.. koska en ollut edes mitenkään yli-innokas. En tiedä viitsinkö enää lähestyä ketään miehiä. Heti kun itse tekee jonkinlaisen aloitteen, niin tulee vain pettymyksiä. Tai ehkä kyseiset miehet ovatkin olleet pelimiehiä..

Kommentit (3)

Vierailija

Niin, sinussa ei varmasti ole ollut mitään vikaa, vaan miehissä. Ehkä he ovat tosiaan olleet jotain pelimiehiä ja luovuttaneet juuri siksi, ettet ole ollut yli-innokas. En osaa kyllä yhtään sanoa, mitä niiden päässä liikkuu.

Mitä jos koittaisit löytää miehiä muualta? Itse olen huomannut esimerkiksi suomi24 treffipalstan olevan todella hyvä paikka löytää hyviä miehiä <3 Voit ensin vaan viestitellä ja sitten tavata.

Tai jos haluat tavata miehen jossakin normaalimmassa ympäristössä, niin ehkä kirjastossa? Kysyt vaikka jotain neuvoa, sitten kiität ja alat jutustelemaan muita juttuja ;) Voit pyytää kahville yms.

Vierailija

No eipä sitä oikein voi tietää miksei vastaa... Vaihtoehtoja on niin paljon. Ensinnäkin, oletko KYSYNYT jotain viesteissäsi? Ei miehet välttämättä vastaa jos ei kysy varsinaisesti jotain. :D Ja yli-innokkuus on kaikille erilainen käsite varmaankin, miehet voi ahdistua vähemmästä kuin sinä. Miehet ovat siis kuitenkin ensin itse ottaneet yhteyttä, näin käsitin..? Tai jos olet tavannut miehet perjantaina, he ovat voineet löytää uudet naiset lauantaina baarista. :D Jos siis kyseessä bilettävät pelimiehet, mistäpä sitä tietää... Mahdollista myös että heillä on yksinkertaisesti ollut kiire tai muita esteitä. Tai ovat huomanneet etteivät sittenkään halua mitään pidempää/sutinaa saman naisen kanssa, vaan sinkkuilla. En kuitenkaan usko että sinussa mitään vikaa on, tai että olisit tehnyt jotain väärin. =) Kokeile kuitenkin seuraavalla kerralla sitä, että annat miesten hoitaa yhteydenotot. =) Siinäpä sen näkee onko se parempi vaihtoehto. :D

Vierailija

Joo toi on ihan totta. Miehet ei välttämättä vastaa viesteihin, sähköposteihin, jos niissä ei kysytä mitään :D Ei kaikki niin tee, mutta jotkut. Eivät vaan osaa ajatella, että olisi kohteliasta vastata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat