Joensuusta ystävää vailla! :)

Vierailija

Heips kaikki joensuulaiset!
Oisko täällä ketään joka olisi luotetavaa ystävää vailla?
Olisin vailla pitkäaikaista ystävää/ystäviä sekä luotettavan ihmisen kanssani jakamaan arkea/rupattelemaan/käymään kahvilla/bilettämään/shoppailemaan/lenkki seuraksi tai ihan mitä vain ikinä mieleen tuleekaan!
Itse täytän kohta 22,oon huumorintajuinen ja sympaattinen ihminen,ja elän avoliitossa.
Laitathan tähän viestiä,jos "kiinnostuit"!! :)

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Moi, oonkans yks tyttö joensuusta, 19 vuotta on ikää ja olis itestäkin mahtava saada uusia kavereita yllä mainittuihin asioihin =))

Vierailija

moi!

itsekin olen joensuusta ja 20-vuotias olen. :) Kaipaisin myöskin luotettavaa hyvää ystävää/ystäviä :) Laittakaa vaan rohkeesti viestii tulemaan! :)

Vierailija

Mörs!
Mustakin olis kiva saada uusia kavereita! Asun tällä hetkellä Outokummussa opiskelun takia, mutta viikonloput vietän Joensuussa. (Ja pääsee sieltä arkenakin kätevästi bussilla Joensuuhun.) Näin kesällä vietän aikaani Joensuun alueella. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen 19-vuotias tyttö, jonka kanssa voi jutella mistä vaan. Viestiä vaan tulemaan, jos siltä tuntuu. :----)

Vierailija

Hei! En voinut vastustaa kiusausta ja vastata tähän. Itsekin asun Joensuussa nykyään. Olen 18-vuotias ja olisi todella, todella hienoa saada uusi ystävä täältä päin. :) Ja jos minusta on kiinni niin joku päivä oltaisiin vaikka kahvilla istumassa! :D Jos kiinnostuit, eikä ikäero ole este niin laittele vaikka yksityisviestiä. :)

Vierailija

Heippa, toivoinki, että myös Joensuulaisille olis tällainen keskustelu :)Oon 21v tyttö Espoosta, muuttamassa elokuun lopulla Joensuuhun poikaystävän kanssa. Olis mahtavaa, jos voitais vaikka isommallaki porukalla tavata jossain (en tiiä Joensuusta mitään, en siis osaa ehdottaa mitään tapaamispaikkaa :D), eikö? Kun näköjään viestiin vastanneita on jo jonkun verran kertynyt :)

Vierailija

Heippa!
Täällä kanssa ilmoittautuu yks Joensuulainen (:
Ois kyllä kiva vaikka porukalla nähdä jossain?

Olen kohta 20v, elän avoliitossa, asun keskustassa ja minulla on koira. Tykkään niin syvällisistä keskusteluista maailman tilanteesta kuin bilettämisestä valomerkkiin asti! Mukava olisi saada seuraa vaikka molempiin : D

Vierailija

Unohdin, että mulla on tänne tunnuksetkin, niin kirjotin ton 29.7. klo 23:05 lähetetyn viestin vahingossa anonyymisti, hyvä minä :D Olisko muutkin halukkaita tapaamaan porukalla?

Vierailija

Hmm onko ehdotuksia miten tapaaminen järjestetään? Ja vähän kartoittaa ketä lähdössä esimerkiksi jos sovittaisiin tapaaminen 1-2vk päähän? : )

Vierailija

No miekin mietin että mikä ois hyvä paikka tavata? Kahvila?terassi?elokuviin?? Jotain kivaa tekemistä tai sellaista :--) Olisiko arkipäivä sopiva? Minulla viikonloppuina on lähiaikoina tekemistä. Mut pitää tietty järjestää kaikkien ehdoilla :--)

Vierailija

Just tulin Joensuusta, ekat kamat uuteen asuntoon viety :)Muutan sinne siis vasta elokuun lopulla, että jos sovitte jonkun aikasemman tapaamisen, niin voitaisko kuitenkin sopia myös myöhempi porukkatapaaminen vaikkapa viikolle 35 (ma on 29.8.)? Mulle sopii ihan mikä tahansa päivä myös myöhemmiltä viikoilta :) Jos vaikka jossain kahvilassa nähtäis? Jos joku muu osais ehdottaa paikkaa, mä sitte suunnistan sinne kartan kanssa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat