Miten saan poikaystäväni takaisin?

Vierailija

Eli takana on 4 vuotta kestänyt seurustelusuhde,ollaan nyt 21vuotiaita.
Poika on ihana ja oltiin jotenkin tosi samanlaisia ja oli kivaa yhdessä ja samat arvot jne.
Riideltiin kuitenkin tosi kovin,olin kova valittamaan kaikesta ja tein pikkujutuista isoja,samoin ehkä hän.
Sitten hän halusi pari viikkoa sitten tauon ja nyt sitten erotiin,hänen päätöksestään mutta periaatteessa yhteisymmärryksessä. Riitoja oli liikaa ja olis ollu vaikea jatkaa. Tuntuu pahalta,koska poikakin itki kovin ja sanoi että tykkää musta eniten ja haluis olla mun kaa jos se olis vaan mahdollista.
Haluisin kovin hänet takaisin,mut onko enää mitään keinoja?
Ollaan puhuttu että ehkä joskus vielä,mut tuntuu pahalta vain odottaa. Ja hän ei voi ainakaan nyt aloittaa suhdetta taas uudestaan,koska vanhat jutut painaa mieltä.. :( ja kuulemma ollut ikävissään mut samalla iloinen kun ei tarvitse riidellä. Hän sanoo että rakastaa,mutta väittää ettei tämä toimi,haluisin niin todistaa asian jotenkin.
Pitäiskö antaa hänen vain olla vai yrittää ruinata takaisin?

Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni oli melkein samanlainen tilanne joitakin vuosia sitten. Poikaystävä jätti koska olin hankala ja riitelimme usein (ja pienistä asioista). Halusin muuttua ja todistaa sen jotenkin.. Kuitenkin kun erosta kului aikaa aloin ymmärtää, että emme sopineet toisillemme, kun riitelimme niin paljon. Emme lainkaan! Jälkiviisaana. Olihan meillä kivojakin hetkiä, mutta jos on paljon riitoja, ei niistäkään osaa nauttia niin paljoa. :/ Olen nyt ollut nykyisen poikaystäväni kanssa 3 vuotta ja olen osannut kiinnittää huomiota "huonoihin" ja riitaa aiheuttaviin puoliini (eikä riitoja edes synny niin paljoa koska olemme samalla aaltopituudella). Hengaan exäni kanssa kuitenkin edelleen samassa kaveriporukassa ja hän uskoo edelleen, että nalkutan nykyiselleni samoista asioista kun hänelle. jätän omaan arvoon. IHMISET VOIVAT MUUTTUA, mutta sitä käsitystä on tosi vaikea muuttaa.

Joten pohdi eka perinpohjasesti MISTÄ ja MIKSI ootte riidelly ja MIKÄ on ärsyttäny.Voi olla ettei poikakaveris vaan ollut "se oikea". Mutta jos aikaa tästä vierähtää vielä eteenpäin paljonkin ja tunteet on tallella, niin sitten alkaa se hankala vaihe, eli todistus siitä että on muuttunut, jos on.. En osaa siihen antaa neuvoja.. Kaiketi pitää vaan vakuuttaa ja pyytää uusi mahdollisuus.

Vierailija

mulla ja poikaystävällä oli yhdessä vaiheessa kans paljon riitoja ja yleensä ihan pikkujutuista. minä se yleensä olin joka suuttui vaikka ei olis tarvinnut. olin silloin vähän turhan mustasukkainen, taisin olla vielä epävarma suhteesta. me molemmat inhottiin sitä jatkuvaa riitelyä ja se söi meidän suhdetta. sit lopulta puhuttiin asiasta. poikaystävä sanoi ettei halua jatkaa suhdetta jos riitely jatkuu ja ymmärsin sen. koska mikä se sellainen suhde on jos molemmilla koko ajan paha mieli. no onneks tosiaan puhuttiin asiasta ja mä lupasin muuttua. sanoin että en enää suutu pikkuasioista. ja mä todella muutuin. se keskustelu avas silmät ja sai tajuamaan että ero tosiaan tulee jos aina riidellään. ei sen jälkeen olla riidelty oikeastaan kertaakaan :)

no ei tästä varmaan sulle mitään apua ollut kun olette jo eronneet mutta halusin vain kertoa oman kokemukseni.
tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat