Kuudes aisti onko semmoista olemassa?

Vierailija

Haluisin tietää kuinka mone ihminen on ns. enne unta nähny. Koska minulle on nyt todella usein ja vielä lähempänä tullu enne unia joista menen ihan paniikkii.

Tilanne josta olen huolissaa on että minua aletaa luulla muumilaakso tarpeeseen. Koska olen alkanut uskomaan siihen että minulla on mahdollisuus nähdä oma tulevaisuus unissa.

ainoastaa viimeinen mitä olen todella kokenut oli että taivas alkoi pyörii silmissä tuli päivä yö jne.

Mutta kun voin nähdä ns. flashbackkei. Tai minulle on sanottu niin mutta kun kirjoitan unia ylös olen huomannu ja tajunnut että koen ne joskus elämässäni.

Olen jokaisen miehen kenen kanssa ollut ni enne unta. Olen myös nähnyt maailman lopun mut en päivä määrää.

Joitakin ihmeellisiä numeroita olen nähnyt. Olen myös vaistonut vaara tilanteita ja sitten kokenut ja muistanut olen joskus ollut tilanteessa samassa näitä tilanteita olen kokenut 10vuotiaasta asti mutta en ikinä oikein ole puhunut kellekkää.

Pelkään että tämän takia joudun vielä hoitoo. Kun aloitin julkisen puhumisen. Näin unta että sain lapsen mutta en muistanut mitää. Ja kun odotin lasta meinasin saada aivohalvauksen mutta onneksi ajoissa soitin ambulanssin niin ei käynyt ja uni ei toteutunut niin että olisin joutunut muistinmenetykseen.

Tämä alkaa olla pelottavaa. olen aina tilanteessa kun koen että olen ennenkin kokenut vaikeessa tilassa alan pelkäämään ja saan melkein paniikkikohtauksen.

Onko mahdollista että minulla olisi jotain yli luonnollista?

Kommentit (5)

Vierailija

Enkä tahdo netistä lukea tietoa tästä vaan tahdon kuulla minun kirjoitukseen vastausta tai samanlaisia kokemuksia! onko tämä tarkoitus johonkin?

Vierailija

Aika ällistyttäviä tapahtumia, et sä oo sekoamassa etkä tulossa hulluksi , kyl munkin äiti on nähnyt enkelin ja isä on nähny jotain näkyjä. Päivämääriä? mut unet on yleensä vain unia, joita sä ajattelet sun mielessäs. Älä pelkää ei sun hoitoo tarvii mennä ainakaa mun mielestä, mutta toi on aika ihmeellistä oli jännä lukea. :D (:

Anonymus

Kaikilla on enneunia mutta sulla on todennäköisesti kuudes aisti, se ei ilmene kaikilla samallatavalla, itse olen jo lapsesta asti aistinut energiakentät kuten sielut ja ihmisten läsnäolot, janäen itsekkin pätkiä tulevaisuudesta mutta näenasiat yleensä noin 10 sekunttia ennen niiden tapahtumista, siihen kannattaa vain totutella ja varaudu päänsärkyyn, saattaa olla että sitä voi tulla, itselläni on pää kipeä lähes jatkuvasti, johtuu tosin osittain myös siitä että muistan jokaiset kasvot mitä näen koko elämäni aikana, kykyä voi myös oppia kontrolloimaan mutta se ei ole helppoa mutta sen voin sanoa että et ole hullu mutta kyvyt voivat sekoittaa pään

Kuudesaisti

Mäkin tunnen ihmisten läsnäolon... se on välillä jopa häiritsevää jos on vaikka vessassa ja joku kävelee oven ohi äänettömästi ja kuitenkin tietää että joku siitä meni.... ei voi vain tietää oliko se murhaaja vai perheenjäsen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat