Lahtelaisia ?

Vierailija

Heips täällä kirjottelee tällanen 93 syntyny tyttö, joka kaipais uusia tuttavuuksia Lahesta ja lähiseudulta. :) Oon muuttanu tänne muualta ja tuttavapiiri on jäänyt vähän pienenpuoleiseks, joten olis kiva saada seuraa ihan vaan kahvitteluun, shoppailuun, lenkille, bilettämiseen, hengailuun jne.

Jos kiinnostuit niin vastaile! =)

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Suosittelen sielt lahdesta muuttoa äkillisesti ellet tahdo niskaa kaikkee paskaa... se paikka on vaarallisin kaupunki. Jos ni luo minun kirjoittama suhde palstalt ... En usko et löydät mitää ihanaa sieltä. Se on paikka missä patautuu asiat vaikeeksi. Kaveriklin muutti lahtee ja loppujen lopuksi nainen joutui huumausaine, ajokortitta, ja aseen hallussa pidosta tuomioon ja joutui katkolle voin sanoa et sielt et koskaa tuu löytää mitää yhtää hyvää ystävää kenee voi luottaa ... Varoitus sinulle.

Lahti on kunnon Paholaisen kaupunki suosittelen muuttavan pois ennen ku huomaat että sinulla ei ole mitää!

Vierailija

Hui, ite oon tuleva lahtelainen opiskelujen myötä. Yhtään tuttua ei oo tuossa kaupungissa ja ite pitäis rytäkässä osata suunnistaa tarvittaviin paikkoihin ja tietää miten mikäkin liikenne siellä toimii.. O.o Jonkinlainen kontakti voisi olla siis ihan kiva... : D

Susanna7; eikös tuo viesti tullut ny vähän turhan dramaattisesti laitettua.. : D Vähän kuin väitetään, että videopelit aiheuttaa väkivaltasuutta, niin taitaa se kuitekin loppupeleissä olla enemmän ihmisestä ja hänen taipumuksistaan, sekä ympäröivästä ihmisporukasta kiinni. Ei se Lahti ja kaikki lahtelaiset siis saatanasta ole. :)
En kuitenkaan yritä provota tai vähätellä asiaasi~

Vierailija

Itse kanssa olen huomannu et lahtelaiset on hyvin sairasloisia narsismeja! :( Harmivain että kaupungista on tullut kamala griminaalikaupunki :( Itse muutin kaksi vuot sitten pois kun huomasin et jotenkin nuo ihmiset lahdessa on niin... Öö... en oikein edes osaa sanoa...

Omituisia!

Vierailija

Kivan positiivista porukkaa täällä. : D Susanna7, se että sun kaveri on Lahes joutunu vähä epämääräsiin piireihin ei kyllä muute välttämättä tarkota et kaikki lahtelaiset ois jotai rikollisia ja nistejä. Eiköhän se porukka löydy ihan samalla lailla muistaki kaupungeista ku Lahesta ja itehän ihminen päättää sen et haluuko olla siin mukana vai ei. Ei tollee oikeen voi yleistää. Kyllä täältä löytyy ihan normaalejaki ihmisiä. :P

Mutta siis sinä eka anonyymi joka oot Lahteen tulossa niin niin kerro vähän itestäs. Minkä ikänen oot, mis vaihees oot muuttamassa, harrastukset jne...? =)

Vierailija

Ohhoh.. Noh, joka kaupungista löytyy immeisiä moneen junaan... : D Eipä siellä tartte ku se neljä vuotta olla jos rupee kovin pelottamaan. : D
(Ainakin mitä uutisia on lukenu ni ainakin Lahti ja Oulu on tuntunu tulevan vähän negatiivisemmin esille.) Mut eiköhän sieltä muutama ns. normaalikin löydy. : D

Ekalle anolle; Oon muuttamassa varmaan elokuun kieppeillä Lahteen, LAMKiin opiskelemaan. Vuosia löytyy tuoreet 20. Gootiksi yrittävät sanoa, mut en ite menis todellakaan niin dramaattisesti asiaa ilmasemaan. Jotkut kun luokittelevat pelkän mustapukeisen henkilön tuohon kategoriaan.. : D
En atm harrasta mitään, vaikka intoa olis erilaisiin tanssikursseihin tai vastaaviin.. Saa nähdä josko sieltä Lahesta löytyis jotain opiskelijaedullista harrastusta iltaselle.. Musiikkia tykkään kuunnella ja olla tyhjäntoimittajana lehtiä lueskellen tai muka-piirrellen, nettiä kuluttaen... :) En kuitenkaan oo kotonanyhjääjä vaan tykkään käydä ulkonakin, vaikka sitten toimittamassa sitä tyhjää...

Oon huono kirjottamaan tollasia "myyntipuheita" itestäni. : D

Vierailija

Jopas tässä on Lahtea mustamaalattu. Ihan mukava paikkahan se on, olen tosin muuttamassa pois opiskelujen takia. Itse olen ainakin hyvin viihtynyt täällä koko ikäni ja tunnen paljon mukavia ihmisiä. Että eiköhän joka kaupungissa ole ihmisiä ihan laidasta laitaan =)

Vierailija

no huh huh, yhtä lailla niitä pahoja ihmisiä on muuallakin kuin lahessa. se, mitä joku tekee sulle niin ei varmasti ole millään lailla tekemisissä ko. kaupungin kanssa. terveisin lahtelainen pimatsu, jolla on oikeita ystäviä

Vierailija

Ei se Lahti nyt noin hurja paikka tosiaan ole, mitä täällä nyt puhutaan :'D Itse olen Lahdes ja lähiseudul asustellu koko pienen ikäni, ja on tämä ihan mukavaa seutua, tosin useat "hitaita hämäläisiä", mutta ei se haittaa :)

Vierailija

Juu oon siis tän ketjun alottaja ja päätin tehä itelleni nickin tänne et ei menis niin sekasin. Oon nyt jatkossa sitte mmou : D

Anonyymi joka oot muuttamas lahteen: Juu ei mitää just hyvä myyntipuhe:D Ite en oikeen ees osaa kuvailla itteeni...kai mä oon tällanen aika tavallinen. Oon täl hetkel lukios, vapaa-ajal teen suunnilleen samoi juttuja ku säki, musaa kuuntelen laidast laitaan, pukeudun aika tavallisesti...tosin mustaan kyl mäki yleensä...:D
Oikeestaan jos sull ois mesee tai s-postii nii jos viel kiinnostaa nii vois siel vaik jutella enemmän. Mä voin vaik heittää mun ossan(jonka tos äsken väkersin) tähän nii lisäile jos haluut =) mmou@hotmail.fi

Paula: juu lisäsin ton sun mesen jo tuolt toisest keskustelust =)

Ja jos vaan löytyy enemmänki lahtelaisia jotka haluis tutustuu uusiin ihmisiin niin mun puolest vois vaik isommallaki porukalla lähtee esim kahville tai jotain (?)

Vierailija

mmou, lisäsin siut meseen. Tosin tuntuu et cosmolaisilla ja miulla on ihan erilainen päivärytmi (foorumin perusteella : D ), joten tännekin päin voi pistää vaikka s-postia. Eipähän oo sit samoista surffailuajoista kiinni. Ite teen nimittäin iltatöitä tällä hetkellä.
dysforie@hotmail.com

Vierailija

mäkin oon Lahdesta, lienkö kuitenkin liian nuori (95 :P) tähän ketjukkeeseen. Yhteyttä voi kukin kummiskin halutessaan ottaa tuolta profiilin kautta :---)

Vierailija

parvekemansikka: Eiii se parin vuoden ikäero ainakaa mua haittaa jos muuten synkkaa!:D Et mukaan vaa. Mut en jostai syystä saa lähetettyy tot yksityisviestii D: En tiiä oonko tyhmä vai kuseeks toi jostain syystä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat