mitä tehdä ?

Vierailija

Elikkä ongelmana on yllätys yllätys eräs mies henkilö. Asia on niin, että olen tavannut hurmaavan miehen pari kuukautta sitten ja siitä asti on pientä säätöä ollut päällä. Mutta ongelma on että tämä mies seurustelee, mutta sanoo että tyttöystävä muuttaa kauemmas kun pääsee opiskelemaan ja haluais viettää mun kanssa ns. "hiljaiseloa". Miehestä ei yleensä viikolla kuulu mitään ja jos kuuluu hän on todella outo, ja olen monta kertaa päättänyt vain unohtaa miehen mutta viikonloppuisin hän on aina samassa paikassa ja alkaa lirkuttelun..

Mies myös sanoo rakastavansa tyttöystäväänsä, mutta jatkaa tätä mun kanssa ? Olemme myös sänkyynkin päätyneet. (Tyttöystävä tietää miehensä olleen uskoton, mutta on kuin ei mitään olisi tapahtunut.)

Tiedän että tämä on todella väärin, mutta mies on saanut mut ihan hurmioihinsa. Pitäisikö mieheltä vaan suoraan kysyä että mitä aikoo tyttöystävänsä kanssa tai mun ? Ja haluuko musta vaan sänkyseuraa eikä muuta ? Ei tää näin voi jatkua ainakaan.
Näemme vielä niin usein, koska hyvä ystäväni seurustelee miehen hyvän ystävän kanssa joten viikonloput olemme samassa seurassa.. Apua !

Kommentit (3)

Vierailija

Minun mielipiteeni on, että unohda heti koko mies. Tiedän, ettei varmaan oo helppoo, mut tossa leikissä ei käy kuin huonosti. Jos mies rakastais tyttöystäväänsä, se ei peuhais sun kanssa. Jos se taas ois vakavissaan kiinnostunut susta, se jättäis nykyisen ja keskittyis vain suhun.

Ja jos se nyt vaik uhkailun ja painostuksen alla tyttöystävänsä jättäiskin ni ootko ihan varma et haluut tän miehen. Sinun tilanteessa minä ainakin tuntisin oloni todella epävarmaksi enkä voisi luottaa mieheen koskaan täysin. Mistä tiedät ettet itse joutuisi tilanteeseen jossa miehen nykyinen on. Saisit miehen kiinni pettämisestä mutta rakastaisit häntä niin ettet pystyisi päästämään irti. Et koskaan tietäisi varmasti etteikö hänellä olisi jotain hiljaiseloa jossakin päin. Mistä tunnistaisit hänen rakkaudentunnustuksensa aidoiksi?

Sanon vielä kerran: unohda se! Ja etsi joku joka on arvoisesi ja haluaa vain sinut.

Vierailija

Sinusta voi ehkä tuntua erityiseltä, kun hän on osoittanut kiinnostusta suuntaasi, vaikka hänellä on jo tyttöystävä. Mutta tällainen ihminen ei muutu. Kohta olet samassa tilanteessa, kuin se tyttöystävä. Mies onkin jo ehtinyt taas löytämään uuden, paremman tyttöystävän itselleen. Tai sitten hän ei edes etsi uutta tyttöystävää, vaan uudet naiset ovat vain hetkellistä piristystä. Hän voi kohdella sinua todella pahasti, kun teillä ei ole mitään sitoumuksiakaan. Voi hyvinkin olla, ettei hänen tyttöystävänsä ole edes muuttamassa mihinkään, se voi olla valhe. Tuota kolmiodraamaa voi jatkua kolmekin vuotta, jona aikana hän voi selittää, että kyllä se tyttöystävä kohta muuttaa...

Mutta jossain odottaa hyvä mies, jolle sinä riität, eikä hän tarvitse muita tyttöystäviä.

Vierailija

Noniin, nyt on asiat tehty selväksi tämän miehen kanssa.

Ja vime viikonloppuna tapasin mukavan ja mitä parasta, sinkun miehen. Hän vaikuttaa erittäin ihanalta ja on oikea herrasmies. Ei voisi olla paremmin (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat