Miehen ex-nainen

Vierailija

Nykyisen mieheni entinen tyttöystävä kummitelee suhteessamme. Exällä on vielä tunteita miestäni kohtaan ja mieheni haluaa hänestä eroon. Nainen keksii perättömiä juttuja minusta ja miehestä. Tilanne rasittaa suhdettamme koska luottamus ei ole vielä kasvanu meidän suhteeseen, ja itsellä on todella huonoja kokemuksia edellisistä suhteista.

Miten pääsisin naisesta eroon?

Kommentit (6)

Vierailija

Minusta teidän olisi paras ihan mennä kolmestaa kahville ja keskustella asiat kunnolla puhtaaksi. Koska jos nainen ei ole vielä irti päässyt sinun miehestääsi tilanne voi hankaloittua tai toisena vaihto ehtona on miehen rankka yhteyden oton sulkeminen. En oikein osaa tämän enempää sanoa sinulle. Mutta tiedän miltä tuntuu kun miehen ex jahtaa kokoajan minusta sinun ja miehen oisi paras keskustella hänen kanssaa ja sanoa että te ette kaipaa kolmatta siihen ollenkaa ja miehen pitäisi antaa tämän hänen exänsä ymmärtää että heillä ei ole tulevaisuutta. Jollakin kauniilla tavallahan tuo ratkeaa. Tiedän että joskus noi exät on vaikeita mutta koittakaa selvittää tilanne! onnea paremmalle suhteelle jos saisitte sen kolmanne pois!

Vierailija

Ensimmäiseksi kannattaa katkaista kaikki yhteydet häneen. Ei vastaa puheluihin, tekstareihin eikä sähköposteihin. Poistaa hänet Facebookista ja Messengeriltä. Jos hän tulee kadulla vastaan, ei juttele hänelle. Välinpitämättömyys on hyvä ase. Se voi aluksi saada hänet lähettämään enemmän viestejä tms., mutta se yleensä loppuu tähän.

Jos nainen on kuitenkin päättänyt tuhota elämänne, keinolla millä hyvänsä, niin kannattaa itsekin varustautua paremmin. Minä tekisin naisesta rikosilmoituksen, jos mahdollista. Jos hän esimerkiksi soittelee, niin se voitaisiin ehkä tulkita kotirauhan rikkomiseksi.

Jos nainen ei ole kovin varakas, voisin uhkailla häntä, että nostan herjaussyytteen. Ei sitä tarvitse toteuttaa, mutta kenties se pelästyttäisi. Ja ainahan voi vihjailla, että "Tunnen muuten sellasta porukkaa, että josset kohta lopeta, niin ne tulee hajottamaan sun kodin". Eli jossei hyvällä, niin pahalla. Nainen ei nimittäin selvästikään pelkää teitä eikä sitä, mitä te voisitte hänelle tehdä.

Vierailija

Haaaa täälähän on täysin samanlainen kohtalotoveri! :D Mun suhteen alus oli täysin sama ongelma, joka on nyt viimestä silausta vaille loppuun käsitelty elikkäs siis onneksi jo loppumaisillaan :) Meidän suhteen alus mun miehen exä koko ajan soitteli sille ja kyseli miten meillä menee ja haukku mua sille (mikä sinänsä hassua koska ei oltu koskaan tavattu) se soitteli kaikkia typeriä ja yksinkertasia kysymyksiä päivittäin. Esim. "kun hommaan uuden pankkikortin niin mitä vanhalle tapahtuu" tai "missä täälä on lähin katsastusasema" V*ttu kattoos netistä sanoon mä! :D joo huhhuh.. kyllä meinas verisuonet pääs purkautua. Se hyvä asia kumminki oli että tämä mun äijä harvoin edes vastas sille tai teki puhelusta mahd. lyhyen sanomalla että ei oo aikaa nyt. Pari kertaa mä olin niin raivona että olin jo lähtemäs autolla ajamaan sen oven taa ja kysymään että mikä helevetti nyt on ongelmana???!! Mutta jätkä sai mut kumminki rauhooteltua. Sen tiedän ettei toi jätkä koskis siihen pitkällä tikullakaan mikä helpotti asiaa. Koska mulla on menneisyyden suhteista erittäin huonoja kokemuksia niin luottamus ei aivan täysillä ollu mukana. Sitten n. puolen vuoden jälkeen näin tämän naisen baaris. Mut kaikki oli ok. esiteltiin ittemmä ja jatkettiin omaa iltaa. eikä se vilkuullu meitä vaan oli ihan omis olois kaveriensa kans ilman että olis koko ajan kyylänny meitä. mutta siitä on nyt onneks yli päästy. Tiedän nimittäin just miltä susta tuntuu. se on niin hermoja raastavaa että välillä sen takia suhdekkin meinaa kärsiä.. Mutta jätkälles voit sanoa että yhteydenpito seis. ei vastaa sille enää ollenkaan ja on niinku koko akkaa ei olis olemas. Mun jätkä poisti sillon exänsä face kaveriistansa ja se akkahan kilahti mutta mun jätkä oli vaan välinpitämätön ja sano ettei tarvi tollasta kaveria joka ei osaa arvostaa sen uutta elämää.. jaksamisia! :)

Vierailija

Jos olisin miehesi housuissa, niin vaihtaisin ainakin ensimmäiseksi puhelinnumeron :) Ja jos ei vieläkään tällä Martalla häiriköinti lopu,niin varmasti kävisin tekkeen ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta.

Vierailija

kuulostaa pelottavan tutulta :DD Ja tämä minun jätkäni ei enään piä minkäänlaista yhteyttä eukkoon, onneksi! naurettavintaha tässä akassa oli se että se soitteli minun äiteelleni :DDD nooh onneks tämä pommittelu on loppunu ainaki toistaiseksi siten kun uhattiin mennä poliisi laitokselle selvittään asia :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat