Matkaseuraa äkkilähdölle?

Vierailija

Hei kaikki! Lueskelin noita haetaan uusia ystäviä kekusteluja ja ajattelin että mikä olisi sen parempi tapa tutustua kunnolla uusiin ihmisiin kun lähteä reissuun pitämään hauskaa? Olen 23v sinkku tyttö helsingistä ja loma on alkamaisillaan mutta en keksi seuraa matkakuumeeseeni. Kaverit lähtee mieluummin nykyään parisuhdematkoille kinastelemaan kuin tyttöporukalla... no mutta jos joku heittäytyy hurjaksi ja haluaisi oikesti lähteä reissuun niin kiinnostuneet kirjoitelkaan niin aletaan suunnitteleman määränpäätä :)

Kommentit (9)

Vierailija

Moikka!

Minäkin kaipaisin matkaseuraa. Hirveä hinku olisi lähteä Kreikkaan ja kun matkat ovat niin halpojakin! :) Mutta kavereilla ei ole rahaa tai lomaa, joten yhteinen loma ei onnistu. Olisi ihana vain loikoilla auringossa ja nauttia lomasta :)

Terveisin 20 -vuotias tyttö :)

Vierailija

Moi!

Täälläkin on yksi kaipaamassa matkalle kaveria =) Kreikkaan oon lähdössä, aikasintaan 27. päivä ja sama ongelma on noiden kamujen kanssa (ei oo niillä sitä lomaa, rahaa tai sit on muita esteitä). Haluan lomalle rentoutumaan, ilman stressiä ja rutiineja ja tehden sitä mitä huvittaa =)

Terkuin 25v. likka =)

Vierailija

miksi ei ? joskus elämä vaatii sitä että on vaan uskallettava luottaa toiseen vaikkei häntä tunnekaan.
Se on sitä seikkailua ja jännitystä mitä saattaa välillä kaivata arkiseen rutiini elämään, kaikille se ei tietenkään sovi mutta itse nostan hattua ihmisille jotka uskaltaa lähtee tosta noin vaan :D
tietty omat riskinsä on mutta niin on kaikissa asioissa, ja olivathan ne nykyisetkin kaverit silloin joskus ventovieraita.

Itsekin lähtisin jos rahatilanne sallisi! :))

Vierailija

Samaa mieltä :) Välilä ei vaan oo muita mahiksia ja onhan se nyt piristävää tutustua uusiin ihmisiin ja saada mahollisesti uusia hyviä ystäviäkin!

Vierailija

Hei!

Luin sun viestin ja se ois voinnu ollu suoraan kuin itseni kirjoittama! Sen takia nyt tänne nyt vastailen, siis 23-vuotias sinkkutyttö Helsingistäpäin ja haluisin ottaa äkkilähdön nyt tämän viikon torstaina johonkin lämpimään viikoksi ja kaverit tuntuu olevan duunissa :s Olisi huippu juttu jos löytyis omanikästä matkaseuraa :)
Että jos jollakin on matkaseura vielä hakusessa niin mulle voi laittaa viestiä, sähköposti on milla1.6@jippii.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat