sexsomnia

Vierailija

onko kellään muulla kokemuksia asiasta?

omalla kohallani kävi niin että heräsin yöllä siihen kun poikaystävä rupes hiplailemaan mua, no siinähän ei sinänsä vielä mitään outoa oo ja luulinkin että se on hereillä. olin itse selkä häneen päin enkä siis nähnyt kasvoja ja myös tosi uninen. no hiplailu eteni siihen että poikaystävä riisui mun alushousut ja omat bokserinsa ja hiplailu eteni mun alapäähän. no siinä vaiheessa mä olin jo ihan mukana touhussa ja sit poikaystävä vetäskin mut itsensä päälle ja kappas kummaa harrastettiin siinä sitten hetki seksiä. luulin että se vaan nauttii silmät kiinni mut yhtäkkii se säpsähti ja HERÄS :D se kysy ihan ihmeissään et mitä oikein tapahtu ja miks me ollaan näin. molemmat oltiin ihan ihmeissämme ja hetki meni enneku kunnolla tajuttiin mitä oli tapahtunu. poikaystävä oli unissaan pannu mun kanssa :D se sekstailu tyssäs siihen ja ihmeteltiin et miten tommonen on ees mahollista, hetken päästä sit jo naurettiin asialle ja naurettiin pitkään jälkeenkin päin. myöhemmin oon sit lukenu netistä et tollasta tapahtuu muillekin mut oli se vaan outoa! :D jotenkin tuli niin hölmö olo itelleki ku luulin iha tosissani et se on hereillä. haha no mutta kertokaas jos teille on tapahtunu jotain vastaavaa, ois hauska kuulla!

Kommentit (2)

Vierailija

Siis mulla ei oo tommosia kokemuksia, mut en voi olla varma et ollaanko me mieheni kanssa kumpiki unissaa saatettu harrastaa seksiä?

Koska oon joskus nähny unta semmosta missä nussin mun poikaystävää tai sit sellasta unta etten näe enkä kuule mitään mut tunnen et panen jonkun kaa pimeessä ja saan orgasmin.. :D

Ja sitä oon just miettiny et onko se aidon tuntuinen orgasmi siinä unessa iha vaan niinku alitajunnan aiheuttamaa, vai oonko masturboinu unissani vai ollaanko me ihan pantu tietämättä siitä ite kumpikaa mittää? :D Mut siis ei oo tommosta kokemusta et oltais kumpikaa herätty tommosee tilanteesee, mut mä oon vaa miettiny et onko nuo mun seksiunet ollu ihan unta unta vai oonko unissani touhunnu kans jotai? :D

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Mullakaan ei oo ihan täysin samanlaisia kokemuksia, että olisin herännyt unesta kesken seksin, mutta oon kyllä nähnyt unia, joissa panen jonkun kanssa ja saan oikeesti orgasmin =D

Kerran poikaystävä herätti mut kun luuli että nään pahaa unta, vaikka oikeesti näin tosi kiihottavaa fantasiaunta ja voihkin sen takia =p
Ja oon kerran herännyt seksiunesta sillain, että mulla oli toinen käsi yöpaidan alla ja toinen alushousuissa =p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat