Miten tämänlaiset kulmakarvat..?

Vierailija

http://weheartit.com/entry/10718636

Eli, miten saisin kulmakarvoistani muotoiltua tuollaiset kuten tuossa yllä olevassa kuvassa näkyy?

Kommentit (5)

Vierailija

Jos sinulla on paksut kulmakarvat, niin tuo onnistuu, mutta jos ei ole niin sitten joudut piirtämään. Elikkäs nypit vaan kulmakarvat ottaen mallia ja piirrät loput.

Miulla esim on tosi ohuet ja aika matalalla omat kulmakarvat, joten ajan höylällä aina kulman loppupään ja piirrän sen ylemmäksi. Huom. vaatii harjoittelua ettei näytä tekaistulta :--)

Vierailija

olen aika huono piirtämään ja muotoilemaan kulmakarvoja ja siksi hieman huolettaa että mitäköhän yritykseni tulos tulee olemaan.. Lisää vinkkejä/ohjeita otetaan mieluusti vastaan (-:

Vierailija

Jos olet huono muotoilemaan kulmakarvoja, niin suosittelen lämpimästi menemään kosmetologille. Itse sain täydelliset kulmakarvat vasta, kun uskalsin antaa ne käsittelyyn kosmetologille. Käynnin jälkeen on helppo pitää muoto iha itse. :)

Vierailija

Olen miettinyt tuota kosmetologille menoa mutta pelkään että meillä on ihan eri näkemykset siitä mikä näyttää täydelliseltä minun kasvoilleni :D Tykkään melko paksuista ja selkeälinjaisista kulmakarvoista ja pelkään että kosmetologi nyppii ne _liian_ ohuiksi :D Toinen ongelmani on se, että olen vasta nyppinyt kulmakarvani joten en tiedä voinko mennä kosmetologille. Vai voiko kenties olla mahdollista että kosmetologi pystyy ne jotenkin nyppiä ns."oikeaan" muotoon?

Vierailija

Harjoittelu tekee mestarin! Eli kynä käteen ja harjoittelemaan.

Voit myös piirtää haluamasi kulmakarvamuodon kulmakarvojesi päälle ja nypit ulkopuolelle jäävät pois. Kannattaa vaan kattoo kauempaakin kuin siitä 2cm päästä peilistä että miltä näyttävät :-)

Eihän kukaan luonnostaan osaa meikatakaan, vaan sitä pitää harjoitella yksin omassa huoneessa pitkään ja hartaasti ; D

Tsemppiä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat