ei tää näin voi mennä!

Vierailija

noniin ekaks vähän taustatietoja.. ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 9kk ja rakastetaan toisiamme. molemmista on tuntunu heti alusta asti et nyt on löytyny 'se oikee'. ollaan vielä nuoria, minä 17 ja hän 18v. ollaan tähän asti asuttu molemmat vanhempiemme luona, mut nyt olen muuttamassa omaan asuntoon. aattelin että tää on hyvä juttu, saatais olla mun luona ihan rauhassa kahestaan ja päästäis kokeilee että miltä tuntuis asuu yhessä. kämppä mihin muutan on 15 kilometrin päässä poikaystävän kodista eli välimatka ei oo mikään pitkä kun poikaystävällä on oma autokin. ja hän opiskelee vieläpä ihan lähellä tota mun asuntoa ja oon ite samassa koulussa hänen kanssa. no nyt sit ku muutto on ihan lähellä niin poikaystävä sano että sitä vähä arveluttaa mun muutto. no kysyin tietty että mikä siinä on ongelma ja sit selvis että se ei voi sietää mun koiraa joka siis on tulossa mun mukana uuteen asuntoon. tietty se koira sitoo, en voi lähtee esim. viikonlopuks poikaystävän luokse kun sitä koiraa pitää hoitaa. mut olin aatellu et sit poikaystävä voi olla mun luona, no näköjään ei voi. ja kaiken lisäks poikaystävä käy töissä opiskelun lisäks, joten nyt mua pelottaa että se on kaikki viikonloput töissä eikä sit nähä lähes koskaan! tästä nyt on tullu hirvee ongelma, sanoin että ei nyt etukäteen murehdita et katotaan miten kaikki lähtee sujuu sit ku oon muuttanu. poikaystävä sano että jos ei nähä niin se käy kohtalokkaaks eli ero ois edessä. kyllä mä sen ymmärrän! oon ite todella läheisyydenkipee, heti tulee ikävä kun ei pariin päivään nähä. eikä sellanen suhde meijän kohalla toimis jossa nähtäis vaan tosi harvoin. tää muutto on vieläpä mulle semmonen juttu mistä oon haaveillu tosi pitkään ja toivoisin et mun poikaystävä vois olla ees vähän ilonen mun puolesta kun se tietää et mul on kotona ollu vaikee asuu. no jokatapauksessa pointtina tässä nyt oli se että mua todellakin pelottaa mitä meijän suhteelle käy..

Kommentit (4)

Vierailija

aika tyhmä se sun jätkäs jos ei koiran takia voi tulla sun kämpille. Mutta aika heikko teidän suhdekki jos se tollaseen kaatuu. :( Tsemppiä sulle

Vierailija

Ymmärtäisin, jos mies ois allerginen. Mutta se ettei oo valmis hyväksyy jotain asiaa mikä on oleellinen osa sun elämää, kuulostaa aika huolestuttavalta. Jos teidän suhde tohon kaatuu ni mielestäni sinä et oo se joka jotain menettää.

Vierailija

Miksi hän ei pidä koirastasi? Hyppiikö se päälle? Muriseeko se? Vai onko se mukamas tiellä, kun hän haluaisi olla 'kahdenkesken'?

Entä miten muuttosi vaikuttaa mitenkään siihen, ettei teillä olisi aikaa tavata toisianne? Käyhän hän nytkin viikonloppuisin töissä? 15 kilometriä on tosiaankin lyhyt matka, eikä siihen pitäisi vaikuttaa työuupumus.

Kyllä sinun tulee muuttaa, kun olet kerran siitä pitkään haaveillut ja pääsisit pois huonoista kotioloistasi. Se varmasti tekisi elämästäsi paremman. Omassa kämpässä pääset harjoittelemaan itsenäisyyttä ja saat aikaa itsellesi. Älä anna poikaystäväsi viedä tätä sinulta! Minustakin kuulostaa siltä, että suhteenne on heikolla pohjalla ja jos se tähän kaatuu, niin se olisi kaatunut myös ennen pitkää jostakin muusta asiasta. Älä siis anna poikaystäväsi rajoittaa itseäsi, vaan tee sitä, mikä sinut tekee onnelliseksi :)

Vierailija

no koira on vielä nuori ja semmonen vähän rasavilli mutta ei todellakaan mitenkään agressiivinen tms. poikaystävän kotona ei koskaan oo ollut mitään lemmikkejä eli ei oo edes tottunut oikein elämään esim. juuri koiran kanssa. ehkä se on sitten osasyy.

aluksi toi poikaystävän reagointi mun muuttoon harmitti mua ja itketti mutta nyt se lähinnä vain ärsyttää! puhuin sille eilen asiasta ja sanoin että en suostu tällaisen asian takia erota, koska kyllä meidän suhteen pitäis 15 kilometrin välimatka kestää! että jos hän tosiaan rakastaa mua niin tässä ei pitäis olla mitään ongelmaa. itse en tässä muutossa mitään suurta ongelmaa nää ja oon ihan varma et asia sujuu hyvin ja ehditään/pystytään nähä tarpeeksi usein. ja se saa luvan koiraankin tottua jos mun kanssa haluaa olla ja elää:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat