Tuhmat jutut

Vierailija

Poikaystäväni haluaisi minun rankaisevan häntä välillä jotenkin tuhmasti ja haluaisin ideoita mitä voisin tehdä! Haluan yllättää mieheni, joten en kysy häneltä..

Kommentit (7)

Vierailija

no yks mitä oon käyttäny kerran oli se että pitkitin alkua ikuisuuden, käskin sitä istuu sohvalle ja sanoin ettei se saa koskee. sit riisuin sen, strippasin sen edessä hitaasti (on tosi vaikeet mulle ku oon paksu mut sen innostunu ilme anto sellast sukallust)ja sit istuin sen syliin sellaseen kivaan ratsastusasentoon, mut en antanu sen nousta ylös ja sen peniksen pää kosketti vaan välillä häpyhuulii, ja pyörin siin päällä ja kiusasin sitä ikuisuuden ja muka aloin pohtii et päästänkö sitä sisälle ollenkaa... syyks sanoin yhtä juttuu mitä se teki sinä päivänä ;) sanotaanko et sit ku sanoin et se saa vapaat kädet ni se oli aikamoist

emmäätiiä onks täää iha sitä mitä haet, toivottavasti on

Vierailija

Itse ollaan käytetty poikaystäväni kanssa mielikuvitusleikkejä, hän on ollu esim poliisi ja mä oon tehny jonku rikoksen. Nämä leikit toimii aina toisinpäin myös:) mutta tosiaan, voin kertoa, että jos ei oma mielikuvitus oikein toimi näissä asioissa, niinkuin ei omalla kohdallani toimi (mutta miehelläni senkin edestä) niin osta käsiraudat. leikkiset kelpaa, niitä saa monestakin paikkaa ostettua. siinä ei paljo tarvi mielikuvitustarinoita ees keksiä, on vain itsevarma ja ottaa ohjat käsiinsä ja kohtelee miestä vähän sillätavalla, puoliksi rankaisevasti, että pistää hänelle käsiraudat ja käyttää hieman kovempia otteita, poikaystäväni ainakin pitää siitäkin, että käytän kynsiäni sen verran, että joskus vähän sattuukin, koska se kiihottaa häntä. Joten käsiraudat on kätevät, monessakin tilanteessa;)

Vierailija

Itse ihmettelen yhtä asiaa miehessäni.. En arvaa oikein että missä olisi vika, mutta mieheni on kovin ujo ja liian "arkinen" sängyssä...

Itse tekisin mielelläni myös vaikka mitä tuhmaa, mutta minusta tuntuu että mieheni on niin kovin kiltin oloinen ettei hän oikein osaisi lähteä mukaan leikkiin... Miten voisin saada häntä yllytettyä vähän näihin tuhmuuksiin ja muunlaiseen seksiin ?

Hänellä on kyllä kovin suuri suu ja ehdottelee kaikkea hieman vitsikkäällä äänensävyllä, mutta tosipuuhista ei ole tietoakaan... sillä kerran hänen oli kovinvaikea lähteä minun kanssa seksikauppaan, kun ehdotin että ostettaisiin illaksi jotain kivaa.. Mieheni vaikeroi ja oli turhan innokas lähtemään koko kaupasta..
Mikä siis vikana ? :D
Olen miettinyt myös kenties mahdollista huonoa itsetuntoa, mutta tämä yksilö on kyllä ulkonäöltään niin kuuma että en oikeen oasa sanoa juuta enkä jaata.. :D

Vierailija

Nuo aiemmin mainitut käsiraudat toimii, exän kanssa oltiin molemmat ihan täpinöissä kun hänet laitettiin niillä sängynpäätyyn kiinni. ;D Oli toki kivaa myös kun itse oli niillä kiinni mutta jotenkin se oli himottavampaa kun mies niihin päätyi ja meikällä oli ohjat käsissä. :D
Nykyisen poikkiksen kanssa ei käsirautoja ole käytössä ollut. Poikkis tykkää kun joskus revin hiuksista seksin aikana, etenkin kun olen laukeamaisillani tai kun tunnen että hän laukeaa. Sitten olen joskus kokeillut että ihan yllätyshyökkäyksenä alan repimään vaatteita poikkiksen päältä, käsken olla hiljaa, en anna hänen koskea minuun ja muutenkin käskytän ja otan kontrollin koko tilanteessa itselleni. Kiusaan sitten kaikin mahdollisin tavoin koskettelemalla ja annan suuseksiä niin kauan ettei poikkis kestä enää, sitten onkin melkoista kyytiä luvassa. :D

Vierailija

Eräs hyvä idea on myös hyödyntää erilaisia paikkoja esimerkiksi itse suosittelen ehdottomasti autoa! Autossa saa sen oman jännityksensä aikaiseksi ja tietysti ekstriimiä tuo pienet tilat, joita voi hyödyntää erittäin hyvin jos haluaa ottaa omat ohjat käsiinsä.. Hankalaa on tietysti suojaisan/rauhallisen paikan löytäminen, mutta myös normaalin suihinoton voi suorittaa maaseutuajelulla rauhallisella bussipysäkillä .. ja se vasta saa miehen liekkeihin! Tai ainakin tässä meidän suhteessa :D Ei niinkään rankaisevaa, mutta toivottavasti oli apua! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat