24-VUOTIAALLE TAMPEREELTA YSTÄVIÄ!

Vierailija

Moikka!

Elikkäs olen 24 vuotias nainen Tampereelta joka kaipaisi kipeästi ystäviä elämäänsä. Monet "vanhat" ystävät asuu muilla paikkakunnilla joten kahvittelu ym todella harvinaista.
Olen iloinen, liikunnallinen, reipas, koirarakas, sosiaalinen tyttö, mut elämän kiireyden ym vuoksi ei ole paljoa ehtinyt uusia ystäviä hankkimaan. Tuttuja ja kavereita riittää, mut sellaisia joiden kanssa käy oikeesti kahvilla, leffassa, möksällä ym niin niitä kaipaisen elämääni.

Vastaile viestiin jos kolahtaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Minä olen 22-vuotias tyttönen, Tampereen kupeesta ja aika usein Tampereella käyn :) Jos kiinnostaa tutustua niin mailia saapi laittaa:

herstory @ luukku.com (välit pois :D)

Vierailija

Moi, vieläköhän viestis on ajankohtainen? Sun tilanne kuulostaa tutulta. Oon kotoisin muualta, tosin asunut tre:lla nelisen vuotta. Vanhat ystävät asuu myöskin muilla paikkakunnilla ja nyt miehet on vienyt perässään tampereenkin "parhaat" kaverit. Joten seura lenkille, leffaan tai baariin ois tervetullutta :)

Vierailija

Moi! Mulla oli täs foorumilla kans ilmotusta. :P
Eli oon 23 vuotias Tamperelainen, jolla kans ystäväpiiri jäänyt kovin pieneksi. Opiskelen ammattikoulussa tällä hetkellä (tosin vasta ekaa vuotta) Kangasalla, mutta asun Haapalinnassa kahden kissan ja miehen kanssa :) Olis kiva saada tyttöseuraa välillä ja tehdä omiaki juttuja :)

Saapi laittaa mailia, jos innostaa :)
Ja toki muutkin saa laittaa! :)
jenni.leivonen@suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat