Neuvoja ehkäisypillereistä?

Vierailija

Tässä olen mietiskellyt, että voiko e-pillerit saada ilman että omistaa seksikokemuksia?
Esimerkiksi vaikka iho-ongelmiin? Ainakin olen kuullut että tämmöinen olisi mahdollista.
Tai jos seksi ei vain onnistu kondomin kanssa, niin onko tällöinkin mahdollista saada pillerit?

Kommentit (5)

Vierailija

Pillereitä voi todellakin hakea myös ihosyihin tai esim koviin kuukautiskipuihin ja myös alempana olevaan syyhyn, mutta en usko, että se olisi kannattavaa. Jos suhteessa ei ole ollut pitempään ja kyseessä on ensimmäinen kerta mielestäni kannattaa käyttää kondomia, joka suojaa myös sukupuolitaudeilta tai sitten pillereiden ja kondomien yhdistelmää, jos oikein varma haluaa olla. Hakiessasi pillereitä seksiä varten, poikaystävälle ja sinulle ehdotetaan sukupuolitautitestejä kaiken varalle.
Kannattaa myös kysellä kavereilta kokemuksia eri laaduista ja lääkäriltä mahdollisimman paljon kysymyksiä, vaikka pillereiden sopivuus on hyvinkin yksilöllistä.

Vierailija

Ja niin kyllä sen seksin pitäisi onnistua kortsun kanssa. Täytyy olla rento, todela haluta sitä ja liukastetta voi käyttää myös apuna luulisin :) itselläni moisia ongelmai tosin ei ole ollut ja en tiedä tilanteestasi mitään, joten kaikki perustuu arvailulle.

Vierailija

Jeps, näinhän se minäkin olen ajatellut. Jotenkin vaan nuo pillerit helpottais muutakin elämää, että ne vaan tuntuis tosi hyviltä.

Vierailija

Mul on itelläni Cypretyl-merkkiset e-pillerit ja ne auttaa akneen ja raskauden ehkäsyyn ja menkkakivutkin on aika paljon helpottanu sen jälkee kun ne alotin :) ja ku menin lääkäriin ni mulla ei ollu vielä seksikokemuksia eli sain ne iho-ongelmien ja menkkakipujen takia..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat