Ystävää Tampereen nurkilta?

Vierailija

Olen 19v naisenalku ja asun Tampereen nurkilla yhdessä poikakaverini kanssa. Kavereita minulla ei juurikaan ole, joten elämä on välillä aika yksinäistä...

Olen muuttanut muualta tänne joten en ihmisiä juurikaan tunne. Opiskelut alkavat Tampereella muutaman viikon päästä.

Jos haluat tutustua, pistä viestiä. :) Huom. Haen nimenomaa ystävää/kaveria jonka kanssa voisin viettää aikaa "ihan oikeasti". En siis hae nettikavereita!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ite oon melki 18 v. lukiolainen Treeltä ja haluisin uusia kavereita, just sellasta/sellasia jonka kaa vois tehä kaikkee =)

Pistä viestiä just-fancy@hotmail.com
Voitais eka vaiks meilailla ja puhua facebookissa, tutustua eka sillee ja jos ollaan saman henkisiä niin sit nähdään!

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Heippa =) Oon 19v neitonen Tampereelta ja oon aina halunnut tutustua ihmisiin netin välityksellä =D

Oon töissä Tampereen Teatterissa. Nyt kesällä oon duunissa Pyynikin kesäteatterin kahviossa, ja teatterilla I love you because -musikaalin harjoituksissa =)

Ota ihmeessä yhteyttä, olis kiva tutustua =)

Vierailija

Lainaus:

Ite oon melki 18 v. lukiolainen Treeltä ja haluisin uusia kavereita, just sellasta/sellasia jonka kaa vois tehä kaikkee =)

Pistä viestiä just-fancy@hotmail.com
Voitais eka vaiks meilailla ja puhua facebookissa, tutustua eka sillee ja jos ollaan saman henkisiä niin sit nähdään!

Itsestäni kirjoitin jo toiseen keskusteluun, mutta laitan tähänkin.
Paljon kavereita on, mutta ei parasta. Pidän mm. urheilusta, lukemisesta, lemmikeistäni, muodista jne. =)

Jos nappaa, pistä meiliä! Kerron itsestäni lisää mieluummin säpöllä tai facebookissa :)

Vierailija

Täällä olisi 22 vuotias tyttö tampereelta kanssa, ja olisi ihana tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia ystäviä!:) Asun myöskin poikaystäväni kanssa. Tyttökavereita kaivattaisiin mukaan shoppailemaan, kahville tai ihan muuten vain hengailemaan :)

Vierailija

Täälläkin eräs pian 20-vuotias Tamperelainen vailla Tamperelaisia ystäviä :) Kaverit muuttaneet eri puolille Suomea opiskelujen perässä, ja minä jäin poikaystävän kanssa tänne.. Nyt olemme kuitenkin eroamassa ja töiden vuoksi etsin yhä Tampereelta uutta asuntoa :) Saa lisätä meseen näin aluksi a-sofia@hotmail.fi, voidaan sit pitää vaikka tuparit yhdessä kun löydän kämpän ;D

Vierailija

Tuollahan ollaan nyt just yhessä keskustelussa Tampereelle sopimassa tapaamista minne kaikki kiinnostuneet voi tulla ja tutustuu uusiin tyyppeihin, tulkaa tekin :) Se on siellä yleinen-osassa ja otsikko joku tamperelaisia? tms. se mis on jotain 33 sivua, ne uusimmat tietenkin vikoina, ne alotustekstit on tosi vanhoja.

menkää lukeen sieltä ! :)

Vierailija

Moikka!

Olen lokakuussa 22 vuotta täyttävä opiskelija Tampereelta. Munkin kaveripiirini on kovasti pienentynyt elämänmuutoksien johdosta, joten
uudet tuttavuudet olisi enemmän kuin tervetulleita. Shoppailu, elokuvat, lenkkeily, hauskanpito ja vaikka pelkkä oleilu hyvässä seurassa houkuttelisi. :)

Jos haluatte iloisen ja luotettavan ystävän, niin muhun kannattaa tutustua paremmin. :)

Mut tavoittaa e-maililla: heluna.olento@suomi24.fi

Vierailija

Moikka!

Olen lokakuussa 22 vuotta täyttävä opiskelija Tampereelta. Munkin kaveripiirini on kovasti pienentynyt elämänmuutoksien johdosta, joten
uudet tuttavuudet olisi enemmän kuin tervetulleita. Shoppailu, elokuvat, lenkkeily, hauskanpito ja vaikka pelkkä oleilu hyvässä seurassa houkuttelisi. :)

Jos haluatte iloisen ja luotettavan ystävän, niin muhun kannattaa tutustua paremmin. :)

Mut tavoittaa e-maililla: heluna.olento@suomi24.fi

Vierailija

moikka! oon 21-vuotias nuori nainen ja asun kans poikaystäväni kanssa tampereella! muutin tänne muualta,aloitan opiskelut syksyllä! kavereita ei juurikaan ole ja olisin todella onnellinen saadessani uusia tuttavuuksia :)

Vierailija

Moikka! Oon kohta 19-vuotias nuori nainen. Asun Tampereella ja kaipaisin myös uusia kavereita ja ystäviä. :) Suurin osa on muuttanut pois Tampereelta. Nyt vielä kaiken lisäksi poikaystävä muuttaa ulkomaille ja minä jään suomeen. Tykkään käydä lenkillä, shoppailemassa, kahvilla, elokuvissa, rannalla ja pitää hauskaa kavereiden kanssa. Toivoisin että löytäisin uusia kavereita. :)

Saa lähetellä spostia osotteeseen: tiannor@gmail.com
Voin kertoo itestäni lisää ja vaikka antaa meseni tai facebookin. :)

Vierailija

Moii! Täältä löytyy myös 19 vuotias liikunnallinen nuori nainen, joka olisi kavereita ja ystäviä vailla Tampereen suunnalta. Muutan poikaystävän kanssa Treelle opintojen perässä parin viikon päästä, ja kaupunkina Tampere on vielä aikas tuntematon. Tykkäilen liikkua, shoppailla, kahvitella ja ylipäänsä viettää aikaa kavereiden kanssa.

Voi laittaa viestiä yksärillä ja lisää itsestäni voin sitten kertoilla s-postin, mesen tai facebookin välityksellä:>

Vierailija

Moi! Olen myös (melkein) 19v, muutin tällä viikolla virallisesti Tampereelle itä-suomesta........ Itse en ole edes aloittamassa mitään koulua jossa voisin tutustua ihmisiin, enkä tosiaan tunne kuin ihan pari ihmistä jotka on myös muuttamassa tänne, ja hekin ihan vaan väliaikaisesti.. Olisi tosi mukavaa löytää oikeita ystäviä tästä kaupungista! :) varpu.k@hotmail.com

Vierailija

Moikka!

Oon vähän vanhempi kun muut täällä(25w).Kaipaisin uusia kavereita. Ne harvat kaverit joita mulla on ovat jo perhellisiä tai muuttaneet muualle. Itse asun koirani kanssa ja tosi yksinäistä on useimmiten. Varsinkaan kun nyt ei ole töitä(haen töitä sekä opiskelemaan). Olis ihanaa jos ei joka juhlapyhä tarvis olla yksin kotona (juhannus,vappu, uusvuosi jne). Tahtoisin tosiystäviä, joiden kanssa vois itkee,nauraa ja pitää hauskaa.

Jos joku olisi samalla linjalla ja haluaisi tutustua niin mailini on:teddybear1986@suomi24.fi

Vierailija

Ihanaa kun täällä on samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä kuin minäkin, siis ihmisiä jotka on seuraa vailla! :) Mutta anteeksi että olen ikärasisti, en vain usko että minulla joka olen 24-vuotias, on paljoakaan yhteistä alle parikymppisten kanssa. Elikkä te yli 21vuotiaat, kiinnostaisko jos perustaisin meille ryhmän facebookiin missä voisimme jutella enemmän ja mahdollisesti sopia jotakin tapaamista jossain vaiheessa jonnekin?

Vierailija

Täällä myös 21-vuotias, pari vuotta Tampereella asustellut tyttö, mutta kavereitahan ei koskaan voi olla liikaa :) asustelen poikaystävän ja koiran kanssa, shoppailu/kahvittelu/lenkkeily yms. seuraa kaipailen :) sähköpostia saa laittaa: raitanauha@gmail.com

ja toi facebook-ryhmäkin kuulostaa hyvältä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat