KAIPAAN EKSÄÄNI :(

Vierailija

hei ! seurustelin ex-poikaystäväni kanssa melkein vuoden ja erosimme keväällä 2-3 kuukautta sitten. Suhteessamme oli koko ajan riitoja ja suhde oli on/offia mutta hän oli se ainut henkilö jonka kanssa pystyn olemaan oma itseni ja joka saa minut nauramaan... onnelliseksi ja myöskin surulliseksi. Kun erosimme, hän jätti minut mutta sinä iltana minulle oli aivan selvää etten itsekkään jatka suhdetta, sillä hän teki minulle todella ilkeästi ja hermoni paloivat loppuun. Yritin eron jälkeen olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.. en itkenyt kertaakaan ja yritin jatkaa elämääni.. siitä seurasi että olin sängyssä toisen exäni kanssa ja sen jälkeen taas tämän exän jonka kanssa juuri erosin.. olin sekaisin.. nyt koko kaupungin nuoriso vihaa minua tai ei ole minun kanssani väleissä.. haluaisin kavereita.. täällä vaan ei ole siihen mahdollisuuksia..kaikki haukkuvat toisiaan ja juoruilevat. minua on huoriteltu kaupungilla mutta nyt se on hieman loppunut.. Löysin kuukausi sitten pojan jonka kanssa suutelimme bileissä, sitten tutustuimme paremmin ja nyt seurustelemme. Hän on ihana ja aikuistunut, meillä on 4 vuotta ikäeroa. En ole erityisen onnellinen, enkä surullinen hänen kanssaan ! Hän on erilainen kun muut kenen kanssa olen seurustellut.. Mutta nyt kaipaan koko ajan exääni, haluan vain hänet. En todellakaan uskalla sanoa sitä hänelle koska pelkään aivan liikaa että teen itsestäni vaan enemmän naurunalaisen ja mikään ei toteudu.. mies ei suostu edes tulemaan tapaamaan minua kun sanon hänelle että haluaisin jutella.. hän ei katso minuun päinkään. Itken usein tämän takia. Mutta kun ajattelen tarkemmin.. niin meidän eroon syy oli hänen syytään täysin koska hän muuttui niin törkeäksi ja välinpitämättömäksi, mutta silti minä olen se jota vihataan !!!!!! En enään tiedä mitä tehdä tai miettiä.. olen rakastunut, mutta suhde on vaarallinen exäni kanssa.. kaiken lisäksi seurustelen jo.

Kommentit (4)

Vierailija

Minun neuvoni olisi, että ole hetken aikaa kaikessa rauhassa yksin. Älä yritä etsiä uusia miehiä ja uutta seurustelukumppania. Mieti kaikessa rauhassa mitä haluat suhteelta, minkä takia suhteenne meni poikki eksäsi kanssa, ja mieti onko uudelleen yrittäminen sen arvoista.

Vierailija

hei1
annan sulle pari vinkkii, itellä samallaine suhde takana, loppupeleis ittessä ei ollut vikaa vaan toisessa joka kokoajan kaatoi paskaa niskaan. minä suodatin sitä noin vuoden verran kunnes hän sanoi minulle että 2parempi lähteä omille teille, koska en arvosta sinua2 itkin aikani ja nyt olen pari kk katsellut ja pahalta tietenkin tuntuu mutta aina kun mietin yhteisiä hetkiämme, en koskaan kadu mitään mutta tiedän että tuhlaan aikaani sen miettimiseen. eli jos todella haluat elämässä eteenpäin tiedät että hän on sinulle tärkeä ja luulen että sekin tietää, jos se ei riitä niin miksi kidutat itseäsi... saat vielä paremman varmasti mutta nyt jos yrität tukehduttaa tunteesi toisella miehellä, siitä ei tule mitään... ole hetken aikaa yksin ja tapaa erilaisia miehiä ja kyllä se oikea aika ja paikka tulee eteen kun olet siihen valmis. itse olen silmät auki myös ja katselen, mutta tuntuu edelleen että viisari kallistuu edelleen exääni ja en saa mielestäni häntä... se taitaa viedä hetken aikaa ja muista aina myös ajatella niitä negatiivisia puolia, jotta pystyt ymmärtämään mitä haluat seuraavalta suhteeltasi. ja ystävät ovat hyvä tuki tai kuka muu vaan joka voi kuunnella. kylmänä vaan ja katse eteenpäin!

Vierailija

Kiitos vinkeistäsi.. olen ajatellut olla myös yksin, mutta miten voin jatkaa elämääni kun kotikaupungissa minulla ei ole yhtäkään ystävää, vain tuttuja ja tämänhetkinen poikaystäväni on ainoa ketä minulla on.. Olisi helpompaa jos voisin muuttaa pois täältä :( Mutta yritän jatkaa ja miettiä asioita.

Vierailija

kuules, itte samassa tilanteessa, hävitin kaikki ystävät seurustelun aikana... kaikki meni vaan jotenki sillee että mies sanoi että sun ystävät on ihan perseestä ja mää uskoin ja nyt sitten oon työllä saanut niitä takasin... työtä tääkin on mutta elämää se vaan... kyllä niitä ystäviäkin saa kun haluaa vähän työstää, uskon että sinäkin saat asiat järjestymään... mutta parantele mieltäsi ihan rauhas kyllä se siitä sitten eteen tulee uusi parempi mies1!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat