Miehellä liian iso?

Vierailija

Kiinnostaisi tietää teidän kokemuksianne seksistä miehen kanssa jolla on suuri penis. Olen itse sellaisessa tilanteessa, että tapasin n. kuukausi sitten aivan ihanan miehen, jonka kanssa olemme nyt tapailleet tämän kuukauden ja alan olla sitä mieltä että tästä voisi tulla jotain vakavampaakin.
Kuitenkin suhteessamme on yksi pieni mutta ja se liittyy seksiin. En ole uskaltanut edetä hänen kanssaan yhdyntään asti niinkin typerästä syytä kun että pelkään seksin koskevan aivan järjettömästi, koska hänellä on suurin penis johon olen tähän mennessä elämääni törmännyt :/

Mitä mieltä olette, voiko miehellä yksinkertaisesti vain olla liian suuri, niin että yhdyntä ei välttämättä kaikkien kanssa onnistu? Vai onko mahdollista, että paikkani venyisivät ja tottuisivat kokoon ajan kanssa?
Kannattaisiko ekalla kerralla ainakin käyttää liukkaria kivun minimoimiseksi?
Olisi ihan yleensäkin lohdullista kuulla, että oletteko te törmänneet suuriin (etenkin siis paksuudessa) peniksiin ja miten seksi on onnistunut.

Kommentit (1)

Vierailija

Sitähän ei tiedä ennenkuin kokeilee, vai? :D

Kerran olin yhen miehen kanssa jolla oli aika paksu penis, paksumpi kuin kellään aikasemmin. Vähäsen säikähdin mielessäni sitä koska mulla on joskus tehny tiukkaa pienemmälläkin.
Aluks ei meinannu mennäkään sisään koska en ollu tarpeeks kostea mut suihkussa sit yritettiin ja johan rupesi luistamaan ;) Ei se sitten ainakaan mulla sattunut mutta näähän on niin tapauskohtasia.

Varmasti on mahdollista että jotkut ihmiset ei pysty fyysisen koko eronsa takia harrastamaan seksiä mutta uskon myös et yleisempää on se että naisen paikat kyllä antaa periks kun vaan on tarpeeksi kiihottunut ja avustetaan vaikka sillä liukkarilla. Varovasti vaan kokeilette.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat