Haussa pysyvä eyeliner ja vedenkestävä ja pysyvä ripsiväri!

Vierailija

Suositelkaa :)

Kommentit (6)

Vierailija

Pysyvää? Kestovärjäys! Tarkoitit varmaan vedenkestävää, ite tykkään ainakin Maybellinen the COLOSSAL VOLUME express waterproof -ripsiväristä. Maksoi jtn 13e. Semmonen keltainen tuubi :)
Eyelineriä en oo löytäsy vedenkestävänä, itse käytän Rimmeliltä! :) hyvin toimivat :P

Vierailija

Mulla oli käytössä yks tooosi hyvä vedenkestävä Maybelline ripsari (en tiedä nimeä, koska se oli kulunut pois tuubin pinnasta), enkä ole löytänyt sitä enää mistään! Nykyisin käytän Lumenen blueberry-maskaraa ja se on myös ollut hyvin pysyvää. Ei kestä suihkua yhtä hyvin kuin tuo vanha kunnon Maybelline, mutta muuten hyvä. Kestää jumpat ja vesisateet:) Lumenen eyeliner oli myös tosi pysyvä.

Vierailija

Lumenella näyttää olevan muutamakin eyeliner mikä sulla on liik ? :)

Onks toi maybellinen the colossal volume express waterproof ripsari riittoisa?

Saa myös ehdottomasti ehdottaa rajauskyniäkin siis sellasia tussin tapasia ohuita!

Vierailija

Mikäli kaupasta haettavia olet ostamassa, itse olen vuosia suosinut Joe Blascon Mustaa rajausväriä,väriä kun voi käyttää niin kuivana vaikka tehostamaan,pehmentämään rajausta. Tyyriimpi kuin norm eyelinerit, mutta siinä on ratkaistu huolesi pitkäksi aikaa, itse käytän säänölllisesti ja nykyinen purkki on kestänyt yli vuoden, vaikka käytän sitä myös luomivärinä. Muista hankkia hyvä sivellin:) ja ripsiväreistä hyvä ja erittäin pysyvä on sensain 38"-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat