Apua! Ihana kylmälaiteasentaja kadoksissa

Vierailija

Tapasin töissä toissa yönä aivan ihanan kylmälaiteasentajan kun minun täytyi käydä avaamassa hänelle ovi erääseen paikkaan.
Lähes kaksi tuntia vietin hänen seurassaan koska työ niin vaati. Siinä samalla juttelimme kaikenlaista. En tiedä voisiko mies olla yhtään kiinnostunut kun en osaa juurikaan tulkita ihmisiä. Enkä myöskään tiedä onko hän varattu, harmittaa jos on.
Seuraavaa tapaamista ei voi tietää onko jo ensi viikolla vaiko kenties vasta vuoden päästä. Voi olla etten näe häntä enää koskaan. Asutaan kuitenkin eri kaupungeissa, ei välimatkaa aivan mahdottomasti ole. Noin 60km.

Eli ongelmahan tässä on nyt se, että tiedän ainoastaan miehen nimen ja asuinpaikan. Seuraava tapaaminen on sattumanvaraista. Haluaisin tutustua mieheen enemmän ja vähän nopeammin kuin että joutuisin vaan odottamaan milloin seuraava kymälaite hajoaa silloin kun olen töissä.
Onko olemassa mitään sivua jolla voi etsiä jotain "kadoksissa" olevaa henkilöä? Vai löytyisikö teiltä jotain muuta vinkkiä kuinka voisin mahdollisesti löytää etsimäni? En halua kuitenkaan olla liian tungetteleva. Facebookissa on paljon hänen nimisiään joten sieltä en ole häntä löytänyt.
En ole mikään hyvä kirjoittaja joten toivottavasti jutusta sai jotain selkoa.

Vaikutan varmaan todella epätoivoiselta, mutta empä ole ikinä ennen kehenkään näin ihastunut.

Kommentit (2)

Vierailija

Mä varmaan ottaisin yhteyttä naamakirjasta, kai sä nyt sen kuvasta tunnistat vaikka samannimisiä onkin miljoona? Onko sulla sen sukunimeä tiedossa? Itse varmaan tilaisin herran yhteystiedot enirosta tai jos tiedät missä firmassa se työskentelee niin ota yhteys sinne? :)

Vierailija

tunnistan toki, en vain ole vielä löytänyt häntä facebookista. ehkei hän edes ole siellä. yhteystiedot hain findista. tuli useampi numero, mutten kehtaa alkaa viestittelemään jos hän onkin varattu. jos tietäisin hänen olevan kiinnostunut, siinä tapauksessa laittaisin viestiä jokaiseen numeroon mitkä löytyivät.

en tiiä voiko siitä päätellä mitään kun hän sanoi lopussa "nähään taas joskus". ehkä se vaan viittasi siihen kun nähtiin reilu kuukausi sitten aiemmin, mutta se oli ihan pikanen tapaaminen. ja alussa hän kysyi että kuinka kauan oon ollu oikeen hommissa kun ei ole aiemmin nähny, paitsi kerran pikasesti.
noh, ehkä on vaan odotettava seuraavaa tapaamista. ehkä sitten selviää enemmän. silloin voisi jopa pyytää pitämään keskenään tauon tai jotain. harmi vaan että hänellä alkaa tänään kuukauden loma :(

mutta kiitos vastauksesta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat