ikävä ex poikaystävää

Vierailija

Eli mä oon tällä hetkellä 17-vuotias nuorityttö, mä seurustelin mun exän kans vähän yli puoli vuotta, poikaystäväni jätti mut koska mulla ei ollut silloin tarpeeksi aikaa sille, mulle oli tällöin harrastukset ja ystävät tosi tärkeitä, pelkäsin menettävni ni ne jos en niidenkans olisi, ja ne oli tosi herkkiä suuttuumaan jos en niiden kanssa ollu. Ero oli mulle yhtä tuskaa silti, koska oikeasti välitin poikaystävästäni paljon. Suutuin sile niin pahatasti etten puolee vuoteen suostunut puhumaan yhtään mitään..

puolen vuoden kulutta erosta, ajattelin puhua exälleni, kuulin että se oli löytänyt uuden tyttöystävän ( 5 kuukautta eromme jälkeen) juttelimme silti usein iltaisin koneella ja hän sai aika nopeasti tietää minun edelleen välittävän hänestä ja että mun tunteet eivät olleet hiipuneet missään vaiheessa.. poikaystävä ( mika ( nimi muutettu) ) ei itse missään vaiheessa kertonut omista tunteistaan mua kohtaan.. mutta kehui minua usein kauniiksi ja hyvännäköiseksi, kertoi välittävänsä musta tosi paljon ja että olen tärkeä..opin aika nopeasti etten häneen saisi yhteyttä pitää ainakaan viikonloppuisin koska silloin hän on nykyisen tyttöystävänsä kanssa..näimmekin muutaman kerran ja joka kerta halasimme, suutelimme ja hän hiveli minua..mutta siihen laitoin kyllä stopin, että pidemmälle ei menty..yhtenä päivänä sitten sain aamulla viestin että en saisi pitää mitään yhteyttä exääni, syytä en saanut tietää.. puoli vuotta minun oli määrä olla pitämättä yhteyttä..monien itkemieni päivien ja iltojen, sekä monien kavereille avautumisten jälkeen puhuin exälleni 4 kk hiljaiselon jälkeen... hän puhuikin yllätyksekseni minulle normaalisti ja oli taas mukava, kuunteli surujani, kehui minua kauniiksi ja näimmekin pari kertaa.. kerran hän sitten sanoi että se syy miksi en saanut pitää yhteyttä oli että se ei halunnut rakastua muhun uudestaan, ja vaikka sanoi sen hetkisen suhteen olevan silloin vakaa..niin se ei sitä ollut...hämmennyin mutta sanoin ymmärtäväni... sinä iltana juttelimme yö myöhään.. ja hyväilimme toisiamme, jouduimme kuitenkinn lopettamaan kesken koska minun oli pakko lähteä kotiin. näimme uudestaan jonkin ajan kuluttua... taas samat tapahtumat toistuivat... mutta tällä kertaa sitä kesti kauemmin.. ja tämän jälkeen puhuimme paljon tapahtuneesta ja muutenkin juttelimme joka ilta..yhtenä iltana hän kyllä sanoi että sen olisi loputtava.. tämänkin jälkeen puhuimme että voisimme tehdä sen vielä, mutta sitten ajankohdan lähestyessä tapasimme ja sovimmekin että juttu unohdetaan..minun toimestani näin tapahtui ja niin olemme tehneetkin.. exäni tietää minun välittävän hänestä edelleen paljon mutta en silti ole kyllä saanut vastakaikua sen enempää kuin että olen hyvännäköinen ja exäni haluaisi nähdä ainakin kerran viikossa.

mitä teen? en pääse exästäni yli vaikka meidän erosta on jo kaksi vuotta ja hän on seurustellut uuden kanssa vuoden. olen todella hyvä ystävä hänen kanssaan enkä haluaisi pilata ystävyyttämme sillä että rakastan häntä edelleen. yritänkö vielä saada hänet takaisin? miten? vai mitä teen? kiitos jos jaksatte auttaa :)

Kommentit (2)

Vierailija

Kuulostaa, että olet todella ihastunut ja kiintynyt häneen. Mutta kuten itsekin sanoit, niin eksäsi ei ole koskaan kertonut rakastavansa sinua. Mieti onko hän oikeasti kiintynyt sinuun, jos pitää sitä toistakin tyttöä samalla, eikä luovu hänestä sinun takiasi. Minkälainen mies pettää tyttöystäväänsä noin? Ehkä tilanne on hänelle nyt ihanteellinen, kun se toinen tyttö on jatkuvasti käytettävissä ja sinäkin aina välillä, niin hänen ei tarvitse koskaan olla yksin.

Tuntuu siltä, että eksäsi käyttää sinua hyväkseen. En tiedä onko se tietoista, mutta itsekästä kuitenkin. Se toinen tyttö varmasti ansaitsisi parempaa, kuin olla yksi haaremin tytöistä. On kuitenkin todella vaikeaa neuvoa sinua, koska välität miehestä kaikesta huolimatta, eikä sinua voi käskeä olemaan erossa hänestä. Mutta suosittelisin sitä lämpimästi. Joku muu, parempi mies odottelee sinua ja ei pelkää kuuluttaa koko maailmalle, että rakastaa sinua eniten maailmassa :)

Vierailija

mies pyörittää kahta naista samaan aikaan, eli käyttää kumpaakin hyväkseen. luuletko että jos ottaa sut takaisin, ei sitten pettäisi sinuakin niinkuin nykyistään sinun kanssasi.
jos jatkat miehen tapailua teet väärin itseäsi ja tätä toista naista kohtaan.
mutta valinta on sinun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat