Nyt tarvitaan pikaista neuvoa..

Vierailija

Moikka! Olen seurustellut nyt melkein 2 vuotta todella ihanan miehen kanssa, seksi on hyvää, mutta en koskaan tule. Oman käden kautta siinä menee vain 5-10 min, mutta kumppanin kanssa voi mennä ikuisuus, enkä siltikään tule. Hän on ensimmäinen ja viimeinen kumppanini, joten en tiedä johtuuko se hänestä vai minusta. Syön pillereitä jotka lääkäri määräsi (Yaz) että voiko ne vaikuttaa jotenkin tähän? Onko tähän joku järkevä syy, vai olisiko lääkärikäynnistä enemmän apua? Tai pillereiden vaihtamisesta. Aluksi olin asian kanssa sujut, mutta nyt ei enää naurata.

Ketään joka osaisi neuvoa??

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla on kans aika samanlainen ongelma itellänikin, tosin pillerit on erimerkkiset.

Meillä on kans seksi tosi hyvää muuten, mut mäkään en tosiaan tuu milteipä koskaan joskus saatan vaa iha vahingossa sillai yhtäkkiä tulla mikä on vain iloinen yllätys, mut sitä tapahtuu harvoin. Mut jos masturboin niin asiassa ei mitään ongelmaa. En osaa kyl yhtää sanoo et voiko orgasmi johtua ehkäisypillereistä mitenkään? Vähän oudolta vaihtoeholta kuulostais, mut en sit tiiä? Eipä tuo kai mikkää kovin harvinainen ongelma oo ettei nainen saa orgasmia seksin aikana..

Toisaalta, ite oon aatellu et ei se orgasmi oo mulle itelleni niin tärkee jos seksi on muuten ollu tositosi mahtavaa, mut oishan se orgasmi kyllä kiva jos se tulis aina joka seksin yhteydessä.. Harmi vaa ettei kovin usein tuu sitä... :S

Täs ny ei ollu oikee mitää vastausta toho sun pulmaan mut aattelin vaan täs kertoo ettet ole ainoa! :)

Vierailija

noh suosittelen, että et lainkaan oleta saavasi yhdynnässä, vaan pikemminkin esileikissä mies voisi hyväillä sut loppuun asti. sun pitää olla mahollisimman rentona. ja siihen voi mennä kauemmin kuin mitä itselläsi menisi, mutta varmasti miehesi onnistuisi saamaan sulle orgasmin ihan samalla kikalla kuin sinä itse sen teet. ohjaat vaan miestäsi mitä tehdä. vaatii mieheltäsi hiukan kärsivällisyyttä. mutta jos asia vaivaa nii sun on nostettava kissa pöydälle miehes kanssa, sano asia sille. mullakin oli eksän kanssa sama homma, en koskaan saanu, mutta se johtu siitä, että siirryttiin esileikistä liian nopeasti hommiin. yhden kerran elämäni aikana olen saanut yhdynnässä muutoin esileikin aikana. noh toivottavasti sullekin alkaa o:ta sateleen;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat