tänään päätettävä erotako!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

olen siis raivon partaalla ollut pari vuorokautta enkä tällä hetkellä ajattele muuta kuin eroa, en haluaa puhua enää hänen kanssaan.
Poikaystäväni siis möläytti 2 päivää sitten että isot tissit ovat hänen mieleen. Itselläni on A-kuppi. Hän selitti kuinka isot tissit ovat kuin lottovoitto josta haaveillaan vaikka oltaisiin tyytyväisiä (suhteeseensa). ja kuinka isot tissit = hieno auto.... Raivostuin hänen pinnallisista ja törkeistä kommenteistaan, ja siitä kuinka hänellä tulee päähänkään puhua minulle tuollaista. Kun lähdin menemään, hän soitti illemmalla myöhem sovintopuhelun. Kaikki sujui suht hyvin kunnes hän taas puhelussa halusi jostain syystä kertoa vielä uudestaan että ''isot tissit ovat paremmat kuin pienet''. Siinä vaiheessa sanoin että hän on ruma kusipää ja että tuo sai hänet menettämään mut ja löin luurin kiinni.

Miten tuollaisten puheiden jälkeen voisin jatkaa enää yhdessä?! Mitä teen? Nyt hänestä ei ole kuulunut 10 tuntiin

Kommentit (9)

Vierailija

Kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja minkä ikäisiä olette?
Tarkoittikohan poikaystäväsi vitsillä vai oliko hänen tarkoituksensa loukata?

Mun mies on sanonut vitsillä jotain silikonitisseistä ja minä olen nauranut ja asia on ollut siinä.

Sinun kannattaisi varmaan hankkia vähän lisää itsetuntoa eikä loukkaantua tommoisista puheista, kun kyse ei pakosti ollut edes sinusta...

Vierailija

Olen seurustellut nyt puolitoista vuotta ja poikaystäväni pitää isoista tisseistä.Itse olen harrastanut viisivuotiaasta joukkuevoimistelua. Eli rintani ovat erittäin pienet, sillä rasvakudosta kropassani on äärimmäisen vähän. Silti poikaystäväni rakastaa minua enemmän kuin mitään. Ei pelkästään muutama kommentti isoista rinnoista ole syy eroon. Heartshapedin tavoin haluaisin tietää kauanko olette olleet yhdessä ja minkä ikäisiä olette?

Vierailija

Ymmärrän kyllä, että sinua ärsyttää tuollaiset kommentit. Ajattelepa vastapainoksi, miten epäkäytännölliset isot rinnat ovat ja kerro siitä vaikka poikaystävällesi. Jotenkin tuntuu, että miksi poikaystäväsi täytyy hehkuttaa isoja rintoja juuri sinulle. Eikö ne vois jättää ihan vaan poikien iltoihin.

Jos minun poikakaverini ei olisi tyytyväinen minun rintoihin, joihin itse kuitenkin olen tyytyväinen, nauraisin hänelle ja kertoisin, että nämä on minun rintani ja jos niiden takia et pidä minusta niin heipatihei. :D Jos poikaystäväsi pystyy elämään sen asian kanssa, että sinulla on pienet rinnat, niin ei tuo ole kovin järkevä syy eroon.

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ollaan siis oltu 9kk yhessä ja 20 vuotiaita. hän tosi ihana ollut, mutta toi sai mut näkee sen ihan eri valossa. että mikä motiivi sil jauhaa sitä että isot paremmat. en tiiä voinko olla yhes ihmisen kaa joka ajattelee ettei mun tissit oo parhaat.? tai että kehtaa erotella tollai ja sanoo että 'isot on paremmat ku pienet, mut oot kokonaisuutena paras mitä on nähny'. must se osotti vaan tosi omahyvästä käytöstä ja epäkypsyyttä. mul ei oo itsetunto ongelmii, mut en tiiä pystynkl jatkaa ku se haluis muuta mitä mul ei oo.

Vierailija

Miehillä on fantasiansa ihanne naisesta (kuten myös naisilla on ihanne miehensä). Aloittajan poikaystävällä ihanne on iso rintainen nainen. Jos aloittajan poikaystävä Haluaisi hakea rinnalleen ihannenaisensa, hän ei olisi koskaan aloittajan kanssa aloittanutkaan suhdetta, kerta hänellä ei ole rintavarustusta. Aloittajan poikaystävä oli vain rehellisen suorasanainen.

Eroaminen tuollaisen syyn takia herättää minussa vain epäilyksen siitä, ettei suhde ole enää aikoihin ollut kovinkaan hyvässä hapessa kummankaan osalta. Mies alkaa suorasanaiseksi ja nainen ottaa siitä heti kookokset nokkaan ja miettii miehen heivaamista. Ei siinä ole rakkautta oikein havaittavissa puolin eikä toisin. Toinen epäilys, joka minulle tuli mieleeni on, että mies haluaa tietentahtoen ärsyttää puhumalla asioista, joiden tietää osuvan suoraan vyön alle. Tämä käytös taas voi johtua monesta asiasta (mies kokee olevansa loukattu, ulkopuolinen, hän on pettänyt, häntä ei enää kiinnosta jne)

Itse henk.koht en osaa moisia puheita pitää loukkaavana tai eron perusteena. Mutta jos ny kuvitellaan, että olisin moisessa tilanteessa, niin ottaisin vain omaa aikaa, en ajattelisi miestä tai sen puheita ja antaisin ajan haalentaa kiukun. Sitten kun asia ei enää suututa, ottaisin yhteyttä mieheen ja ilmaisisin, että hänen puheensa loukkasivat.

Vierailija

Kieltämättä poikaystäväsi toiminta on epäkypsää ja typerää. Totta kai jokaisella on kuva omasta ihannenaisestaan tai -miehestään, mutta mielestäni kaikella ei tarvitse kuormittaa kumppaniaan. Aika monelle naiselle rinnat ovat herkkä paikka (henkisesti ja fyysisesti, heh), joita kannattaisi kommentoida varoen. Mielestäni rintojen negatiivinen kommentointi on typerää siksin, ettei niiden maitorauhasten koolle ihan oikeasti voi itse kovin paljon. Kaikki eivät vaan saa syntymälahjana isoja hinkkejä tai silikoneja 18-vuotislahjaksi. Mitähän poikaystäväsi pitäisi, jos alkaisit arvostella hänen penistään? Eihän senkään koolle voi itse mitään.

Vierailija

Haluaisin kysyä tuosta otsikosta, "tänään päätettävä erotako" että miksi juuri tänään? Mikset voi antaa teille molemmille aikaa. Itse olen myös aika pienirintainen, poikaystävä on kyllä sanonut että pitää rinnoistani, joskus ilmaissut ettei haittaa vaikka isommat olisivatkin, mutta en ole ottanut asiaa minänsäkään. Vaikka väität ettei sinulla ole itsetunto-ongelmia, niin aika ison ongelman tästä asiasta teet.

Toinen kanta taas, luettuani tämän edellisen viestisi : http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhteet-ja-seksi/12827-apua-nopeasti-mi... on, että sinä et ole ehkä valmis tähän suhteeseen. Tuntuu, että haluat etsiä keinolla millä hyvänsä pois pääsyä suhteestanne. Miksi siis keksiä tekosyitä? Kannattaa pohtia, mikä todella on mielestäsi suhteessanne pielessä. 4 kertaa viikossa näkeminen on kuitenkin suhteellisen paljon. Pieni välimatka tekee myös hyvää suhteelle.

Loppujen lopuksi sanon, että kumpikaan teistä ei vaikuta erityisen kypsältä, vaikka jo teini-iän olette ohittaneetkin. Keskustelkaa!

Vierailija

Itsekin suuttuisin tollasesta ihan päättömästi. Toi on todellakin sellanen juttu, josta miehet lähinnä keskustelee keskenään, eikä tollasta pitäis naisille sanoa. Minulle tulisi siitä jotenkin esineellistetty olo, kuin olisi vaan tissit eikä päätä. Minäkin ottaisin sen suurena loukkauksena, koska rintojensa kokoon ei voi juuri vaikuttaa. Itsellänikin on miehistä jotain ihanneominaisuuksia, joita ei omasta miehestäni löydy, enkä tietenkään niistä hänelle vaahtoa, koska ne eivät ole niin merkittäviä. Kun mies kertoo tuollaisen ääneen, niin se tietysti vaikuttaa siltä, että se on hänelle kauhean tärkeä asia. Minustakin se kuulosti hyvin epäkypsältä ja todella sopimattomalta. Minustakin toi kuulosti todella inhottavalta, että "lottovoitto josta vaan haaveillaan, vaikka parisuhde olisi hyvä". Mihinköhän ihmeeseen hän oikein pyrki tällaisella kommentillaan? Kyllä hyväkin itsetunto saa tuossa kolauksen, kun mies kuulostaa siltä, ettei ole tyytyväinen joihinkin naisensa ominaisuuksiin. Minusta tässä ei voida nyt syyttää itseään ja yrittää niellä tämä asia, koska se on jo ehtinyt loukata. Meillä on myös parisuhde-itsetunto, joka kuuntelee oman puolisonsa mielipiteitä. Mutta voisiko olla niin, että hän sanoo useinkin jotain sopimatonta?

Itsekin olen tuntenut tuollaisen miehen, joka hieroi sovintoa ja sitten suututti minut vielä uudestaan samasta asiasta :D Tämän samaisen miehen kanssa riideltiin muutenkin joka päivä. Useimmiten juuri hänen sopimattomista möläytyksistään. Luulisi, että oppisi tavoille monessa vuodessa, mutta eipä oppinut. Se aina tuntui minusta tosi oudolle, että hän sanoi rakastavansa minua ja kaikkea, mutta silti loukkasi minua tämän tästä. Mutta nykyään mulla on ihan erilainen mies, jolta ei tällasia juttuja tule. Eli kannattaa kyllä miettiä, että kuinka kauan kestää sellasta miestä, joka ajaa ihan hulluuden partaalle. Sitä kun ei ole ihan pakko kestää.

Mielestäni on kyllä syytä epäillä myös tätä "Jos aloittajan poikaystävä Haluaisi hakea rinnalleen ihannenaisensa, hän ei olisi koskaan aloittajan kanssa aloittanutkaan suhdetta, kerta hänellä ei ole rintavarustusta". Tarkoitukseni ei ole herättää turhaan epäilyksiä, mutta jotkut miehet voivat olla sellaisia, että ottavat sen mitä saavat. Niin kuin Megara mietitkin, että mitä jos hän haluaa jotain mitä sinulla ei ole? Entä onko hän sinulle kaikkea mitä haluat?

Kun selvitätte asiaa, niin voisit yrittää saada hänet ymmärtämään oman näkökulmasi. Niin kuin Vinkuiita tuossa mainitsi, niin esimerkiksi "Mitähän poikaystäväsi pitäisi, jos alkaisit arvostella hänen penistään?" voisi olla hyvä vertauskuva.

Vierailija

Tuollaisesta "möläytyksestä" loukkaantuminen voi kuulostaa lapselliselta tai tyhmältä, mutta mä ainakin ymmärrän hyvin miksi tuollainen kommentti loukkaa - sehän on täyttä iskemistä vyön alle. Eikä suhteeseen mielestäni kuulu toisen ulkonäön puutteiden esilletuominen, ainakaan sellaisten piirteiden joille itse ei voi mitään? Etenkin kun mies on sanonut asian niin kuin haluaisi nimenomaan tietoisesti loukata. Periaatteessahan mies tuollaisella kommentilla sanoo, ettei nainen ole sitä mitä hän haluaisi. Vaikuttaa varmaan kivasti luottamukseen kun tietää, että seurustelukumppani tykkää jostain ihan toisenlaisista. Ja tuleepa varmaan kivan haluttu olo sängyssäkin kun tietää, että seurustelukumppani tykkäisi oikeastaan "vastakohdastasi".
Muutenkin uskon, että seurustelukumppanilla on aika suuri vaikutus itsetuntoon, tai siis mitä läheisempi ja tärkeämpi ihminen, sitä enemmän voi sanoillaan ja teoillaan toista loukata. Ja pointti mulla siis oli tässä mun koko viestissä, että ymmärrän hyvin miksi tuollaisesta loukkaantuu, vaikka se joidenkin korviin kuulostaakin leikistä suuttumiselta.

Sun täytyisi kai ottaa selville, miksi poikaystäväsi käyttäytyy loukkaavasti, varmaan siinä on jotain taustalla kun haluaa tieten tahtoen ärsyttää :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat