apua, ovatko tunteeni tukahtumassa?

Vierailija

olemme seurustelleet poikaystävän kanssa nyt vuoden ja vähän päälle. Olen nyt kesän asunut äidin luona koska koira sai pennut ja siinä täytyy olla aika paljonkin läsnä. Ennen sitä asuin poikaystävän kanssa hänen yksiössään ja nyt oli tarkoitus alkaa hankkimaan kaksioita meille kun täytän ihan pian 18.v (hän siis 20) eilen tulin poikaystävn luokse käymään (normaalisti nähdään viikonloppuisin) ja kylläpä alkoi pänniä: kauhea valitus kesätöistä ja kaikesta mahdollisesta ja eipä sitten mua huomionut ollenkaan siinä rytäkässä kauheasti sekä kiukutteli mullekkin jo siinä. Se on ollu tommonen ny sen jälkeen ku muutin mutsin luokse hetkellisesti ja sillä alko kesätyöt. Minulla alkaa oikeasti puhti loppua ja tuntuu että omat tunteetkin ovat alkaneet laimentua kun vastassa on aina väsynyt ja kärttyinen mies. Ja haluaisin tehdä kaikkea muutakin esim. viikonloppuna mennä animeconiin koska kaverit menevät sinne mutta silloin poikaystävän pitäisi tulla ja tuntuu et veri kiehuu et haluis mennä vaan ryyppäämään ja pitämään hauskaa. Tällä hetkellä on vain enemmänkin helpottunut olo että toi meni töihin ja jäin tänne hetkeksi yksin. Mä oon ihan hukassa itseni kanssa ja en enää kohta jaksa kun muakaan ei kuunnella. neuvoja? :D

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä vähän vanha vastaus, mutta ootkos yrittänyt keskustella asiasta? :D Saattaa olla poikaystävän suunnalta hiieman yksinäisyyden tunnetta joka purkautuu kiukutteluna, olettehan yhdessä asuneet ja vielä luultavasti pienessä asunnossa jos yksiöstä on kerran puhe. Varmasti on jäänyt oma aika kortille ja hän on tottunut siihen että olet koko ajan lähettyvillä. Outoa huomata että onkin enemmän yksin kuin aiemmin. Ei muutakuin istutat ukon pöytään ja sanot että minä puhun nyt :D eipä pääse valittamaan.

Vierailija

tässähän se on ongelma onkin että kun yritän puhua asioista jotka liittyvät poikaystävääni niin hän ottaa ne niin henkilökohtaisesti ja loukkaantuu todella helposti nykyään ja muutenkin ei kestä vastoinkäymisiä kauhean hyvin :\ jotenkin nyt tuntuu hyvältä kun asun äidin luona niin poikaystävä ei pääse mulle kiukuttelemaan koska tuntuu että se olis jokapäiväinen rumba ja en jaksais enää yhtään kun mua ei kuunnella tai mun tunteita. tänäänkin mennään hakemaan sohva niin hirvityttää ajatus että tapeltais koko sen matkan ku yhteen suuntaan on on tunnin matka :S huoh

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat