Ihastus kutsui mökille - neuvoja!

Vierailija

Tilanne on tämä: olen erään miehen kanssa hyvä kaveri, mutta välillämme tapahtui jossain vaiheessa muutakin ja omalta osaltani en ole vielä aivan varma, olenko päässyt ihastuksesta yli. Käsittääkseni tällä miehellä ei ole ainakaan enää mitään tunteita mua kohtaan ja hän tapailee toista. Vietämme aikaa aina silloin tällöin kahdestaan tai yhteisessä kaveriporukassa. Nyt mies kutsui mut mukaan kaverinsa mökille (tunnen tämän kaverin myös), sinne on tulossa enemmänkin porukkaa. Mukaan tulee myös tämä tyttö, jota mies tapailee. En oikein tiedä, pitäisikö sinne mennä vai ei. Tavallaan ois kiva ja tykkään näistä ihmisistä, joita sinne on tulossa. Pelkään kuitenkin, että olisi kiusallista tämä meidän historia huomioon ottaen tämän uuden tytön kannalta. Lisäksi mua ahdistaa ajatus, että joutuisin olemaan siellä bikineissä jne ihastukseni edessä, kun tällä hänen uudella tytöllään on täydellinen kroppa ja mulla ei nyt millään muotoa täydellisyyttä hipoa... ;) Toki mies on mut nähnyt alasti, mutta tilanne on kuitenkin tosi erilainen nyt. Mitä jos mulle tulee vaan tosi paha mieli koko reissusta? Ja jos en mene niin jään taatusti paitsi superhauskasta? Mikä olis fiksu ratkaisu? Kertokaa ajatuksianne, olisin kiitollinen! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Jos mä oisin sä, nii mä menisin mökkeilemään.Jonkun miehen takii ei kannata jättää väliin sitä, että mitä luultavammin on hauskaa muiden kavereiden kanssa.

Ja yksinkertaisesti yritä olla miettimättä, mitä se mies ajattelee tai miten ahdistavaa saattaa olla kun olette samassa porukassa...Sillä mitä luultavammin mies ei sitä ajattele.Eli älä ajattele sinäkään :) Pidä vaan hauskaa!

Niin ja mitä tulee tähän bikineissä olemiseen...Tärkeintä on, että sä oot sinut oman kroppasi kanssa ja että sulla on itsevarmuutta olla bikineissä. Ja kerta mies on sut alastikki nähny nii..Äläkä vertaa itteäs siihen toiseen tyttöön, sillä siinä nyt ei oo mitään järkeä..Itsevarmuutta vaan kehiin!! :)

Eli mee vaan mökkeilemään, pidä hauskaa äläkä ajattele mitä se mies ajattelee susta tai tästä teidän tilanteesta...Sillä mitä luultavammin hän ei ajattele mitään asiasta, eikä tunne että olisi kiusallista että olette samassa porukassa.Eihän hän muuten sua ois sinne kutsunna! :)

Vierailija

Kun sua jo kerran arvelluttaa etukäteen, niin kannattaako sun sitten lähteä sinne? Miksi kiusaisit itseäsi, kun et ole kerran varma, onko ihastumisesi häneen ohitse? Koetko toisen tytön uhaksi juuri siksi? Kannattaako sun lähteä vertailemaan bikinivartaloitanne?

Mieti ainakin rauhassa. Kysy itseltäsi, että olisiko siellä hauskaa vain jos et menisikään sinne? Vai voisiko siellä ihan oikeasti olla hauskaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat