Turha mustasukkaisuus

Vierailija

Kummallakin on menneisyytensä, mutta onhan sitä joskus vaikeaa sulattaa. Olen varma, että hän rakastaa minua ja pysyy rinnallani. Tiedän olevani paljon kauniimpi, seksikkäämpi, mukavempi ja muutenkin kaikin puolin parempi kuin se typerä eksä. Mutta siltikin, jostakin aina hypähtelee silmille hänen eksästään muistuttavia asioita, kuten valokuvia ja esineitä. Tulen siitä älyttömän mustasukkaiseksi, mutta yritän nykyisin hillitä itseni. Tiedän että on turhaa suuttua toiselle menneisyydestä, johon en voi itse mitenkään vaikuttaa. Ja olisi turhaa aloittaa riita tällaisesta. En epäile, että hän pettäisi minua. Itse kun kuitenkin haluaisin totaalisesti unohtaa mokomat eksäni, enkä todellakaan pidä muistoesineitä niistä näkyvillä. Yritän kovasti olla vetämättä hernettä näin pienistä asioista, mutta ärsyttää! Kuinka te oikein hillitsette itseänne? Millä ajatuksilla voisi lohduttaa itseään?

Kommentit (2)

Vierailija

Mullakin oli ongelmia hyväksyä miehen ex, joka muutti juuri takaisin tänne kotipaikkakunnalleen opiskelujensa päätyttyä. Hänellä ja miehellä on paljon yhteisiä tuttujakin, joten he törmäävät toisiinsa jatkuvasti. Mieheni on kuitenkin sanonut, ettei hänellä ole kuin negatiivisia tunteita eksäänsä kohtaan, eikä häntä kiinnosta edes puhua hänelle.. Joten ei tässä auta oikein muuta kuin olla välittämättä.
Kyllähän mulle välillä tulee sellainen pieni pelko, että mitä jos mies onkin vielä kiinnostunut entisestä muijastaan,tai hänet näkiessään sen kiinnostus heräisi uudelleen... mutta tiedän että riitely asiasta pahentaisi vain tilannetta joten musta on parempi pitää tunteet omana ja olla hiljaa.

Vierailija

Ajatteletko koskaan, että millälailla olet parempi kuin miehesi eksä? Itse en ole koskaan edes nähnyt häntä. Sain hänestä sellaisen mielikuvan, että inhoan häntä jo nyt. Mutta mieheni vaan sanoo, että hän on antanut tälle anteeksi tämän kaikki pahat teot. Kun itse taas varmaan pidän kaunaa eksilleni maan rakoon saakka :D

Toisaalta hän on ensimmäinen mies, josta minun ei ihan oikeasti tarvitse olla huolissani. En kanna huolta siitä, kun hän on poissakotoa tai jos hän on baarissa. Luottamus pelaa molempiin suuntiin. Mutta ne on vaan ne toiset naiset joihin en luota! :D Mieheni kun ei edes huomaa, jos joku on liian tuttavallinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat