Otimme,petimme,jätimme

Vierailija

Mulla on vitun huono olo tavallaan. Kun mä tapasin mun poikaystävän, meillä meni kaikki hyvin jne. Kuitenkin n. parin kuukauden aikana sain selville poikaystäväni pettäneen minua. Asian tiimoilta melkein erosimme,mutta päätin antaa anteeksi,enkä edes antaa anteeksi vaan paremminkin "unohtaa" koko jutun.

Poikaystäväni pettäminen ei kuitenkaan päättynyt siihen. Seuraavan puolen vuoden aikana sain hänet kiinni pettämisestä lähes 10 kertaa. Aina yritin unohtaa ja tosissani antaa anteeksi, sillä poikaystäväni vakuutteli rakkauttaan minuun.

No tässä n. pari kuukautta sitten meillä oli kauhea riita poikaystäväni kanssa, jonka seurauksena hän löi minua,mikä ei ollut ensimmäinen kerta. Riita päättyi siten että päädyin itse sänkyyn toisen miehen kanssa. En halunnut,mies ei ollut millään lailla kiinnostava,seksi oli tosi huonoa,miehellä ei "lentänyt",ei kyllä minullakaan,eikä kumpikaan nauttinut. Tiedän että pettäminen on väärin,se ei ole oikeutettua edes kostona, mutta jotenkin ajattelin saavani suhdetta enemmän tasapainoon. Esimerkiksi vaikka mieheni ei olisi ikinä saanut tietää, vaikkapa riidellessämme en ikinä varmaan olisi ottanut hänen pettämistään esille,tehdä hänestä näin huonompaa enkä mitään muutakaan. Sama se, vituttaa,kaduttaa,morkkista on todella, en tekisi uudelleen enkä suosittele kenellekkään "kostopettämistä". h*ORA OLEN, MYÖNNÄN.

Kommentit (5)

Vierailija

sun mieheshän se h*ora on kun juoksee naisissa. tollasen miehen kanssa en suosittele jäämään, varsinkaan jos mies lyö niin se ei todellakaan oikeasti rakasta sua. vai kuulostaako toi sun teksti omasta mielestäsi siltä, että mies arvostaa ja kunnioittaa sua? no ei kuulosta ja noita kahta asiaa tarvitaan rakkauteenkin.

unohda se mies

Vierailija

Sun "poikakaveri" pitää sua narrinaan ja hän loukkaa sua koko ajan. Hän pystyy pyörittää sua miten se ite tahtoo ja varmaan nauraa ku annat sille noi monta kertaa anteeksi ja se tietää että tuut antaa jatkossakin! Ei tuo oo enää ees oo mikää parisuhe mun mielestä, ei tommosta suhetta voi puhutella parisuhteena enää..

Koita päästä siitä irti ja eti joku joka oikeasti kunnioittaa ja rakastaa sua ja tekeekin jotain sun eteen.

Vierailija

Sanoisinko että sinun pitäisi ehkä miettiä vähän suhdettasi poikaystävään. Jos hän pettää ja lyö sinua, ei rakkaus varmastikaan ole sen arvoista.

Vierailija

Anteeksi, olen pitemmän aikaa tarkkaillut teidän naisten sielunelämää tämän keskustelu alueen kautta. Ja ikävä kyllä tuntuu, että Aloittajan tarina ei nyt välttämättä ole niin kauhean uutta, vaan sama tarina on toistunut useammankin kerran, mutta vain eri henkilöillä. Joten min on pakko kysyä: Mikä saa teidät aloittamaan suhteen tälläisen miehen kanssa? Ja vaikka hän on saanut narrattua teidät siihen, miksi jäätte tuollaseen suhteeseen? Tämä itseäni suuresti on ihmetyttänyt joka kerta un tälläisiä tarinoita olen lukenut.

Ja ALoittajalle: Jos suhde on tuollainen, lähde siitä. Tuo on vain syöksykierrettä tästä eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat