Mitä tehdä?

Vierailija

Olen ihastunut itseäni 5-vuotta vanhempaan kundiin. Tutustuimme tuttumme häissä ja hän myönsi olevansa kiinnostunut. Mutta nyt pelkään että olen mokannut kaiken, koska menin kännissä soittamaan hänelle ja selittämään jotain... ja kerroin myös tykkääväni hänestä jne. Hän lupasi soittaa seuraavana päivänä ja soittikin, mutta en kuullut puhelintani ja en voinut soittaa takaisin kun ei ollut saldoa. Ja soitin hänelle sitten ´pari päivää sen jälkeen ja hän ei vastannut. koska oli leffassa ja lupasi soittaa mutta ei soittanut. Nyt olen miettinyt sitä että olenko mokannut kaiken vai onko minulla vielä mahdollisuus? Ja voinko soittaa hänelle uudestaan, koska hän ei selvästikään muista soittaa minulle tai halua? vai olisiko se jo liikaa? :/ kiitos jos joku voi auttaa :)

Kommentit (3)

Vierailija

Jos olet itse kiinnostunut ja sen verran itsevarma että pakit ei haittaa niin antaa mennä! Elämässä kannattaa olla rohkea ja ottaa riskejä.

Soitat ja sanot että sinua nolottaa se kännijuttu tms. Sovitkaa vaikka kahvit tai jotain ja siitä se taas lähtee.

Miehet ovat sen verran yksinkertaisia että tuskin ne ajattelee "tämä tyttö on soittanut minulle jo 3 kertaa joten se tarkoittaa että hän on takertuja" -> se on enemmän meidän naisten logiikkaa : D

Vierailija

Noi soita jos siltä tuntuu, ethän muuten saa asiaa mitenkään eteenpäin ja ei sulla siinä sitte enää oo mittää menettämistäkkää...

Vierailija

Jos on pokkaa, niin soita ihmeessä... Mutta toisaalta tuo kuulostaa kyllä siltä, että miehen kiinnostus on lopahtanut. Kyllä hän sitten soittaa, jos häntä vielä kiinnostaa, ja kyllä hänelle varmasti on selvinnyt, että sinua kiinnostaisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat