turkulaisia tyttöjä?

Vierailija

Moi! oon 18-vuotias tyttö turusta ja raisiosta. Olisi kiva saada kavereitä täältä päin

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ennemminki haussa turkulaisia naisia, 21+. Rupeaa käymään tuttavapiirit pieneksi, uudet ihmiset olis tervetullut piristys elämään... Lenkkiseuraa, kaffettelua, juoruumis-seuraa, baareilua.. Koiraihmisyydestä plussaa :)

Vierailija

Moips! :) Itse oon 19-vuotias (tänä vuonna täytän 20) ja olen kesän lopussa muuttanut turkuun opiskelemaan :)

En tunne täältä oikein ketään :D Joten kaverit olisivat tervetulleita! :D

Vierailija

Täälä 21v nainen turusta. Muuttanut syyskussa. Tuttavia on jo jonkin verran kertynyt, mutta ikinä niitä ei ole liikaa :) Kaipaan seuraa lähinnä kahvi hetkiin, lenkkeilyyn, jumpassa/salilla käymisessä ja kaikenlaisessa muussa jutussa. Ottakaahan rohkeasti yhteyttä s-postitse, jos kiinostaa ja on halu tutustua tarkemmin ja siitä sitten vaikka tavatakin jonkun asian merkeissä. Christina_iina@netti.fi tuonne mailia vaan tulemaan :)

Vierailija

Täälä 21v nainen turusta. Muuttanut syyskussa. Tuttavia on jo jonkin verran kertynyt, mutta ikinä niitä ei ole liikaa :) Kaipaan seuraa lähinnä kahvi hetkiin, lenkkeilyyn, jumpassa/salilla käymisessä ja kaikenlaisessa muussa jutussa. Ottakaahan rohkeasti yhteyttä s-postitse, jos kiinostaa ja on halu tutustua tarkemmin ja siitä sitten vaikka tavatakin jonkun asian merkeissä. Christina_iina@netti.fi tuonne mailia vaan tulemaan :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat