ongelma

Vierailija

hei
eli ongelma on että seurustelen, mutta samalla haluan toista jätkää koko ajan. en voi sille mitään sillä olen korvia myöten ihastunut häneen ja ajattelen häntä joka päivä.
yritin yhdessä vaiheessa olla edes ajattelematta häntä ja olinkin jonkun aikaa kunnes taas rupesin miettimään asioita.
minulla siis on sen toisen jätkän kanssa ollut aikaisemmin juttua joka sitten yhtä äkkiä vain lopahti (en tiedä edes miksi) mutta tässä hiljattain purkauduin ja selitin tälle ihastukselle miten asia on. en vain tiedä onko tunne molemminpuolinen sillä hän ei puhu minulle ellen minä puhu hänelle ja toisaalta haluaisin silti olla poikaystäväni kanssa vaikka meillä huonosti meneekin ja olen pettänyt kerran kännissä :S tuntuu vain että tulen pettymään pahemman kerran jos jätän hänet. mutta en voi jättää asiaa sikseen.
eli mitä pitäis tehdä tässä tilanteessa? :S

Kommentit (3)

Vierailija

Taidat kaivata jotain uutta nykyiseen suhteeseesi tai sitten kyse on ihastumisesta jonka olet antanut mennä pidemmälle. Ihastumisia tulee seurustellessa, eri asia on että miten sen käsittelee... Kannattaa miettiä mistä tunteesi johtuu. Saatat haluta jotain toista vain siksi että haluat ajatella saavasi häneltä jotain mistä ehkä nykyään jäät paitsi? Se on ihan normaalia ja ohimenevää. Tosin sun kohdallasi kyseessä taitaa olla jotain muutakin koska olet jo pettänyt kumppanias :/ Kannattaa käydä läpi tunteet sisälläsi. Ja osasit varmaan odottaa mutta mä suosittelen kertomaan tuosta pettämisestä. Jos teillä on suhde kuihtunut niin kumppanisi ainakin herää tilanteen vakavuuteen ja voitte miettiä kumpikin että miksi näin kävi ja kannattaako jatkaa? Tuollaiset asiat joko tuhoaa tai joskus vahvistaa. Tää oli vain mun mielipide :)

Vierailija

Jos arvostat sun poikakaveria yhtää ja et halua satuttaa sitä ni jätä se koska hän ei ole sun arvonen vaan ansaitsee parempaa!! Jos ei muuta ni sano ainakin sun tunteista sitä toista kohtaan ja myös se että olet pettänyt häntä, tosi törkeetä tommone enkä älyä miten ihmiset voi pettää ja loukata semmoista ihmistä jota rakastaa.

Vierailija

Mulla oli täysin sama tilanne viime vuoden syksyllä :) mutta en ollut pettänyt exääni. Kerroin kummallekkin jätkälle missä tilanteessa olen, uusi ihastukseni oli minuunkin ihastunut, ja silloin nykyisen jätkän jätin. tutustuimme paremmin ihastukseni kanssa ja kuukauden päästä jo seurustelimme :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat